در این کتاب به شما درباره بازاریابی اجازه ای آموزش داده می شود. در ادامه متوجه خواهید شد که این نوع بازاریابی شما را با چالش هایی آشنا می کند. چالش هایی که بازاریاب های مدرن در عصر دیجیتال با آن مواجه هستند و یک راهکار ارزشمند به آن ها پیشنهاد می دهد. تبلیغات به شیوه سنتی دیگر نتیجه بخش نیست چرا که بازار از این سبک تبلیغات اشباع شده است.
بازاریابی اجازه ای فرآیندی است که به مرور زمان رابطه بین شما و مشتریان را مستحکم می کند. کسب اجازه کردن یک شبه به دست نمی آید. باید با دقت انجام شود تا پربازده شود. در بازاریابی اجازه ای شما اول برای مخاطبین مزاحمت ایجاد می کنید. شما این کار را فقط برای اینکه آن ها را به برقراری ارتباط دعوت کنید انجام میدهید نه این که به آن ها محصول بفروشید. اینترنت به بازاریابی یک جان دوباره داده است. در بازاریابی اجازه ای، بهتر و آسان تر می توانید هزینه هایتان را مدیریت کنید. همچنین در مقایسه با بازاریابی مزاحمتی، فروش های تکراری تان بیشتر خواهد بود.
بگذارید بازاریابی اجازه ای را برایتان توضیح دهیم. تا کنون شیوه های سنتی بازاریابی بر مزاحمت ایجاد کردن برای مشتری تأکید داشته است. این روزها آن سبک بازاریابی قدرت و تأثیر خودش را از دست داده است. شیوه های مؤثرتری به نام بازاریابی اجازه ای جایگزین آن شده و به مصرف کنندگان فرصت می دهد تا خودشان برای توجه نشان دادن به اطلاعات محصول شما داوطلب شوند.
این کتاب برای کسانی که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند، کسانی که به تبلیغات علاقمند هستند، کسانی که دورکاری می کنند یا یک کسب و کار کوچک دارند و کسانی که می خواهند یک شرکت استارت آپی راه اندازی کنند مناسب است. یوبوک این خلاصه کتاب صوتی پرمحتوا را برایتان تهیه کرده است. با یوبوک همراه باشید.
گوینده: لیلا ولی پور
دیدگاهتان را بنویسید