کتاب قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی یک راهنمای کامل و بینقص است. این کتاب شما را با استراتژیهای بازاریابی آنلاین آشنا میکند. این کتاب برای رهبران کسب و کاری که میخواهند برند خودشان را به سوی مدرن شدن پیش ببرند عالیست. این کتاب برای مدیران بازاریابی و مدیران روابط عمومی که میخواهند مهارتهای خود را در دنیای آنلاین بهبود بدهند نیز مناسب است. همچنین هر کسی که میخواهد بداند رسانههای اجتماعی چه کمکی به برند شدن میکند.
نويسنده در اين كتاب سعي بر آن دارد كه كاربردها و ويژگيهاي بازاريابي و روابط عمومي مبتني بر اينترنت را با ادبياتي روان و ساده ارائه نمايد. همين ويژگي اثر را علاوه بر منبعي مناسب براي تدريس، تبديل به يك كتاب پرفروش در جهان نموده است. مطالعه اين اثر برای افرادی كه در دنياي رقابتی امروز در حال تلاش به منظور ايجاد تمايز و برتري هستند پیشنهاد میشود. همچنین برای افرادی که مايل ميباشند كه مهارت بازاریابی را كسب كنند مفيد و آموزنده خواهد بود.
اگر می خواهید موفقیت فعالیت های بازاریابی تان را در عصر اطلاعات تضمین کنید باید به طور مستمر در فضای آنلاین حضور داشته باشید. اعتبار و اعتماد کسب کنید و مخاطبین را ترغیب کنید با شما تعامل برقرار کنند. به اشتراک گذاشتن داستان، محتوای صوتی و تصویری در رسانه های اجتماعی باید بخشی از برنامه شما باشد. اگر می خواهید در قرن بیست و یکم یک کمپین بازاریابی موفق داشته باشید باید داستانی تعریف کنید. این داستان باید مردم را ترغیب کند که با شما ارتباط برقرار کنند. خلاصه کتاب صوتی قوانین جدید بازاریابی و روابط عمومی در یوبوک برایتان فراهم شده است. با یوبوک همراه باشید.
گوینده: لیلا ولی پور
دیدگاهتان را بنویسید