کتاب طراحی ارزش پیشنهادی دارای دیدگاهی مبتنی بر تفکر طراحی است. در این کتاب از ابزارها و مدلهای موفق موجود برای توسعه کسب و کارها جدید نظیر مدل توسعه مشتری و نوپای ناب استفاده میشود. شما با بهره گیری از این آموزهها میتوانید به شکلی نظاممند و دارای چارچوب، ریسک طراحی محصولات و خدمات جدید و عرضه آن در بازار را کاهش دهید و سبب شوید تا شانس موفقیتتان افزایش پیدا کند. این کتاب برخوردار از قالبی جذاب و مصور است که سبب میشود به راحتی مطالب موجود در آن را بیاموزید. با شنیدن این کتاب یاد میگیرید که چگونه محولات و خدماتی را خلق کنید که مشتری خواهان آن باشد.
دو بخش اساسی طراحی ارزش پیشنهادی
کتاب فوق از دو بخش اساسی به نام تابلوی طراحی و طراحی تشکیل شده است. در بخش تابلوی طراحی با پروفایل مشتری آشنا خواهید شد. در آن جا یاد میگیرید تا یک نقشه ارزش ترسیم و تهیه کنید و در پایان درباره رعایت تناسب خواهید آموخت. در بخش دوم کتاب در ابتدا با گزینههای نمونه سازی آشنا میشوید. سپس از آن میآموزید که نقاط شروع کدام است و از کجا باید آغاز کرد. بعد از این مرحله به شما آموزش داده میشود تا بتوانید متشریان را به خوبی درک کنید. همچنین از نیازها و مسائل و دغدغههایشان به خوبی آگاه شوید. مرحله بعدی دست به انتخاب زدن است. ضرورت دارد تا مدل کسب و کار مناسب خود را پیدا کنید. از آنجایی که ممکن است مدیر یک سازمان در حال فعالیت باشید، توصیههایی را برای چنین سازمانهایی نیز در نظر گرفته ایم.
اگر به هر دلیلی موفق به خواندن این کتاب نشده اید، یوبوک خلاصه این کتاب را به صورت صوتی تهیه کرده و در سایت یوبان قرار داده است. با این خلاصه کتاب صوتی در یوبوک همراه باشید.
گوینده: لیلا ولی پور
دیدگاهتان را بنویسید