آخرین مقالات
بازاریابی عصبی
بازاریابی عصبی با هدف به چالش کشیدن مدل های سنتی بازاریابی قصد در به تصویر کشیدن اهمیت دو عامل ادراک و احساس...
روابط مهمی که برای موفقیت در حرفه خود به آن ها نیاز دارید
کسب و کار موفق با ایجاد ارتباط موثر به وجود می آید. اگر شما یک کارآفرین هستید پس حتماً باید بدانید که....
مشتری خود را بشناسید تا برنده کسب و کارتان باشید
آیا می دانید 50٪ از مشتریان، رقبایتان را به شما ترجیح می دهند چرا که آن ها...
۷ راه برای مدیریت موثر کسب و کار
یک کسب و کار با برنامه ریزی، استراتژی مناسب، ارتباطات قوی، استفاده از منابع درست، مواد و ماشین آلات و اهداف کوتاه مدت و بلند...