دسترسی سریع
ارتباط با استاد
امکان بازگشت وجه
اصول و استراتژی های بازاریابی رشد به بازاریابان کمک میکند ایده های جدیدی را تولید کنند. همچنین عملیات خرید و فروش مشتری را تسریع می کنند. بازاریابی رشد نیاز به کار و فعالیت زیادی دارد. شرکت ها باید بین تیم ها، کسب و کار و مشتریان خودشان بازنگری کنند. با این حال، نتایج عالی با تلاش بدست می آید. در این دوره، مربی براد بیتسول تکنیک های محبوب بازاریابی رشد را به منظور شارژ استراتژی بازاریابی شما آموزش میدهد. براد به شما می گوید که چگونه میتوانید نقش یک رهبر بازاریابی رشد را به خوبی اجرا کنید. او توضیح می دهد که چگونه یک تیم بازاریابی رشد ایجاد کند.
براد آموزش اصول و استراتژی های بازاریابی رشد شما را از طریق مراحل راه اندازی استراتژی اولیه آغاز میکند. سپس میگوید که چگونه می توانید پایه و اساس موفقیت بازاریابی را یاد بگیرید و اجرا کنید. او به شما نشان می دهد که چگونه برای شناسایی اهرم های رشد بازاریابی اقدام کنید و مراحل اجرای آن را از طریق چرخه عمر محصول پیش ببرید. براد توضیح می دهد که چگونه فرآیند رشد را شروع کنید . چگونه میتوانید با یادگیری اصول و استراتژی های بازاریابی رشد شکست را با چشم انداز و بینش مثبت کنترل کنید. او چندین فرصت رشد کلیدی را شناسایی می کند، سپس با مشاوره عملی در مورد گرفتن و تجزیه و تحلیل داده های مورد نیاز برای بازاریابی موثر از کارش نتیجه می گیرد.
منظور از اصول و استراتژی های بازاریابی رشد
اصول و استراتژی های بازاریابی رشد طی دهه گذشته به محبوبیت زیادی دست یافته است. با صدها هزار کسب و کار جدید هر ساله در سراسر دنیا، سر و صدای زیادی به پا کرده است و رقابت در آن شدید است.
بسیاری از بازاریابان از خود به عنوان “بازاریاب رشد” یاد می کنند. اما این اصطلاح به چه معناست؟
بازاریابی رشد روشی برای جذب و حفظ مشتری است. این روش بر آزمایش های بی وقفه و تمرکز شدید بر انگیزه ها و ترجیحات منحصر به فرد و تغییر پذیری مشتری متمرکز است. با ایجاد و ارائه پیام های کاملا متناسب با نیازهای مشتری، قادر خواهید بود رشد سازمان خودتان را به سرعت از طریق کانالهای زیادی به ویژه کانالهایی که بیشترین اهمیت را برای مشتریان شما دارند بهینه کنید. بیایید نگاهی عمیق تر به معنای بازاریاب شدن رشد بیندازیم. میخواهیم برخی از فرصت های معمول را که یک تیم بازاریابی رشد می تواند با آنها تجربه کاربر را بهینه کند، برجسته کنیم.

نگاه عمیق تر به مفهوم بازاریابی رشد
بازاریابی سنتی اغلب برای رسیدن به مشتری، به همان تکنیک های آزمایش شده و قدیمی متکی است. مثلا یک فروش انجام دهید، یک ایمیل بفرستید، یک کمپین Google Adwords را با 50 کلمه کلیدی اجرا کنید. ممکن است به برخی از نتایج دست پیدا کنید اما به احتمال زیاد بازده با گذشت زمان کاهش می یابد. درواقع شما حتی برای تغییر منافع مصرف کننده، استراتژی خود را برای پیشبرد بودجه تغییر نمی دهید. با یادگیری اصول و استراتژی های بازاریابی رشد دریچه ای جدید و سودمند در بازاریابی به سوی شما باز میشود که برای همیشه با بازاریابی سنتی خداحافظی کنید. شما باید یاد بگیرید که هک رشد چیست.
در مقابل، بازاریابان رشد از تکنیک های هک رشد برای آزمایش مکرر کانال ها و استراتژی های مختلف استفاده می کنند. آنها آزمایشات خود را به صورت تدریجی بهینه می کنند تا مشخص کنند چگونه بهترین هزینه های بازاریابی خود را بهینه می کنند. هکرهای رشد مشتاق اند که از طیف وسیعی از آزمایشات بدیع و تجزیه و تحلیل مداوم استفاده کنند تا در کمترین زمان ممکن، تعداد کاربران خود را با هزینه های کمتری افزایش دهند.
این اصطلاح توسط کارآفرین شان الیس در سال 2010 ابداع شد. زمانی که او به دنبال کارمندی برای یک نقش بازاریابی جدید بود این اصطلاح را کشف کرد. او به دنبال یک بازاریاب سنتی نبود که بتواند صرفا به عواملی مانند هزینه هر خرید توجه کند. تمرکز اصلی او این بود که، چگونه می توانم پایگاه کاربر خود را در اسرع وقت رشد دهم؟
این سوال یکی از نگرانی های اصلی استارت آپ های SaaS بود که باید یا از رقبای خود پیشی بگیرند یا بمیرند.
بیشتر از براد بیتسول بدانید
براد بیتسول یک رهبر فکر بین المللی بازاریابی است. براد رهبری تیم هایی را در شرکت های برتر از جمله LinkedIn ، LegalZoom ، Lynda.com و TMZ را برعهده گرفته است. او یک کارآفرین اثبات شده ، مشاور استارتاپ و کارشناس بازاریابی رشد است. دوره های بازاریابی آنلاین او بسیار محبوب هستند.
براد بیش از 15 سال کار در چهارراه بازاریابی رشد، توسعه تجارت و تبلیغات انجام داده است. وی پس از راه اندازی اولین كسب و كار موفق خود در سن 15 سالگی، در مجله Entertainur به نمایش در آمد. براد از مهارت های خود در زمینه ی كار به عنوان مشاور رشد در كنار برند های بزرگ و كوچك ، از جمله Warby Parker ، Staples ، BioLite ، Dickies و Urban Outfitters استفاده میکند.
او همچنین به عنوان مشاور چندین شرکت نوپا، برای ارائه جهت بازاریابی و مشاوره استراتژیک خدمت کرده است. علاوه بر صحبت در کنفرانس های سراسر دنیا از جمله CES و SXSW ، براد مدام در حال یادگیری آخرین ابزارها و فناوری های بازاریابی است. در حال حاضر، براد مدیر ارشد MadeCraft است و به آموزش اصول و استراتژی های بازاریابی رشد میپردازد.
فایل های دوره ( کلیک کنید )
بخش اول
تجارت خود را با بازاریابی رشد، رشد دهید
بخش دوم
بازاریابی رشد چیست؟
بخش سوم
تکامل بازاریابی رشد
بخش چهارم
اهداف بازاریابی رشد
بخش پنجم
چگونگی تبدیل به رهبر بازاریابی رشد
بخش ششم
سلب مسئولیت بازاریابی رشد
بخش هفتم
فرآیند بازاریابی رشد چابک
بخش هشتم
ایجاد یک تیم بازاریابی رشد
بخش نهم
استفاده از مصاحبه های مشتری
بخش دهم
مشتریان شما چه کسانی هستند
بخش یازدهم
برقراری ارتباط متریک کلیدی شما
بخش دوازدهم
OKR چیست و چگونه از آنها استفاده می شود
بخش سیزدهم
چگونه می توان یک جلسه استراتژی OKR را هدایت کرد
بخش چهاردهم
استفاده از بوم لاغر برای بازاریابی
بخش پانزدهم
تهیه بوم لاغر خود
بخش شانزدهم
قیف بازاریابی دیجیتال و فروش
بخش هفدهم
سفر مشتری چیست
بخش هجدهم
نقشه برداری از سفر مشتری
بخش نوزدهم
تسلط بر سفر مشتری
بخش بیستم
اهرم های رشد بازاریابی چیست
بخش بیست و یکم
شناسایی اهرم های رشد بازاریابی
بیست و دوم
حلقه های رشد چیست؟
بخش بیست و سوم
نمونه های حلقه رشد
بخش بیست و چهارم
مدیریت چرخه عمر محصول
بخش بیست و پنجم
چرخه زندگی اتخاذ فناوری
بخش بیست و ششم
از طریق چرخه عمر محصول برتر شوید
بخش بیست و هفتم
ارزیابی مناسب بازار محصول
بخش بیست و هشتم
مدیریت چرخه عمر محصول
بخش بیست و نهم
ایجاد ایده ها و ارتباطات تیمی
بخش سی ام
یخ برای مدیریت پروژه و زمان
بخش سی و یکم
عدم موفقیت و حفظ چشم انداز مثبت
بخش سی و دوم
خستگی بازاریابی دیجیتال
بخش سی و سوم
برای بهبود فروش از مشتریان خود استفاده کنید
بخش سی و چهارم
کاربران خود را برای بهبود فروش حفظ کنید
بخش سی و پنجم
بازاریابی رشد داده محور
بخش سی و ششم
انحصار به عنوان یک استراتژی فروش
بخش سی و هفتم
ادغام API
بخش سی و هشتم
معیارهای کلیدی داده برای ردیابی و گزارش
بخش سی و نهم
درآمد مکرر ماهانه کلیدی
بخش چهلم
نرخ خفگی
بخش چهل و یکم
هزینه خرید مشتری را بسنجید
بخش چهل و دوم
مسیر رشد شما به جلو
نظرات
قیمت
255000تومان هدیه!

نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.