القای حس آرامش به مشتری و اینکه بدونه که نگاه سنگینی در زمان خرید یا حتی تست محصول شما روش نیست، یا خیلی راحت می تونه محصول مورد نظرشو تست کنه و سوال بپرسه تاثیرش خیلی بیشتر از یه ویترین قشنگه. یعنی در واقع اون حرکت اصلی که باعث خرید و تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل برای شماست رفتار درست با مشتری و القای حس آرامش و رفتار دوستانه است، تویه این پست برای شما توضیح داده شده که چجوری این کار رو به بهترین شکل ممکن انجام بدید. مشابه این پست و کلی مطلب درجه یک دنیای کسب و کار رو می تونید همین الان تویه پیج آکادمی کوچینگ یوبان ببینید.
یوسف شکیبان ویدئو
به جای ویترین اتاق پرو بزنید
مطلب قبلیبالاخره تخفیف بدیم یا نه؟
مطلب بعدی در مقابل مشتری خم شید ولی نشکنید