به جای ویترین اتاق پرو بزنید
1400/10/20
القای حس آرامش به مشتری و اینکه بدونه که نگاه سنگینی در زمان خرید یا حتی تست محصول شما روش نیست، یا خیلی راحت می تونه محصول مورد نظرشو تست کنه و سوال بپرسه تاثیرش خیلی بیشتر از یه ویترین قشنگه. یعنی در واقع اون حرکت اصلی که باعث خرید و تبدیل مشتری بالقوه به بالفعل برای شماست رفتار درست با مشتری و القای حس آرامش و رفتار دوستانه است، تویه این پست برای شما توضیح داده شده که چجوری این کار رو به بهترین شکل ممکن انجام بدید. مشابه این پست و کلی مطلب درجه یک دنیای کسب و کار رو می تونید همین الان تویه پیج آکادمی کوچینگ یوبان ببینید.
برچسب ها:
یوسف شکیبان
دیدگاهتان را بنویسید