در مقابل مشتری خم شید ولی نشکنید
1400/10/21
حفظ مشتری
حفظ مشتری برای کسب و کار شما به شدت مهم و ضروریه. شما باید به مشتری خودتون یکسری امتیازات بدید. این امتیازات می تونن تخفیف های ویژه، ارسال رایگان، یا ضمانت برگشت باشن. دادن این امتیاز ها احتمال خرید مجدد اون مشتری ها رو بالا می بره. اما یه بحث خیلی مهم اینه که شما باید بدونید تا کی امتیاز بدید.
نکته مهم در حفظ مشتری
یه چیز خیلی مهم که حتما باید بهش توجه کنید اینه که حفظ مشتری تا زمانی برای شما ضروریه که وجود اون مشتری برای شما سود آور باشه. زمانی که شما دیدید دادن امتیاز اضافه به مشتری صرفا هزینه اضافه و سرمایه گذاری بدون بازگشت سرمایه است، باید بیخیال حفظ اون مشتری بشید. کسب و کار ها باید بدونن هر مشتری یه روزی میره. یعنی شما هرچقدر هم که برای حفظ اون مشتری وقت و پول هزینه کنید باز هم اون مشتری جای شما رو با یه نفر دیگه عوض می کنه.
برچسب ها:
یوسف شکیبان
دیدگاهتان را بنویسید