جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
youbaan-logo
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
جستجو کردن
Close this search box.
youbaan-logo
[dm-modal]
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی

وبلاگ

آژانس تبلیغاتی چه کاری انجام میده؟

1399/10/21
تبلیغات، رایگان

هر شخص یا شرکت که محصولی رو تولید میکنه نیاز به یه بنگاه یا آژانس تبلیغاتی داره. مثلا یه نفر که جدیدترین محصولش یه روبان یقه ای برای گربه هاست. برنامه رهگیری این محصول بزودی شروع میشه. همچنین محصول برای ورود به بازار آمادست. اون به دنبال پشتیبانی حرفه ای یک آژانس تبلیغاتی میگرده که کارشو راه بندازه و اونو ارتقا بده.

در طول جلسه توجیهی، اونا درمورد برنامه ریزی تبلیغات و انتشار هویت نام تجاری جدیدشون در 4 مرحله بحث میکنن.

  1. تعریف استراتژی برند
  2. ایجاد حضور برند تجاری
  3. برنامه ریزی رسانه ای
  4. ارزیابی بازاریابی

در اولین قدم استراتژی برند تجاری باید تعریف بشه. که این مورد شامل تعریف گروه هدف و گزارش ارزش میشه. استانداردهای استراتژیک در دستورالعمل های برند تجاری نوشته شده. در آژانس تبلیغاتی کارمندان مختلف از پروژه مراقبت می کنن.

معرفی اعضای یک آژانس تبلیغاتی

مشاور: این پروژه رو انجام میده و هم با مشتری و هم با آژانس همکاری میکنه. مشاور برنامه های بازاریابی و رسانه رو ایجاد می کنه.

مدیرهنری و طراح گرافیک: اونا مسئول طراحی کلیه مطالب تبلیغاتی هستن. مثل لوگو یا وب سایت.

نویسنده متن: اون ادعایی قانع کننده ایجاد می کنه و مطالب رو برای رسانه های تبلیغاتی مینویسه.

توسعه دهنده وب: اون شخصیه که وب سایت رو برنامه ریزی میکنه. همچنین عملکرد بی عیب و نقصش رو در همه دستگاه ها تضمین میکنه.

تبادل و همکاری تیم ها از اهمیت بالایی برخورداره و بدون شک منجر به حضور موثر برند میشه.

طبق دستورالعمل های برند تیم آژانس تبلیغاتی باید مراقب حضور نام تجاری در مرحله دوم باشه. محصول شامل نام محصول، لوگو، کاربرد و بسته بندی میشه. در ادامه عکاسی، نوشتن و طراحی هم اضافه میشن.

برچسب ها: تبلیغاتترجمه شدهویدئو تبلیغات
قبلی موفق نشدن در زندگی بخاطر انجام ندادن باید هاست!
بعدی کلیپ انگیزشی انسانیت چیست؟

تردید نکنید، نظر شما برای ما مهم است. لغو پاسخ


احیاء کسب و کار

کسب و کارهایی که روزی مایه افتخار صاحبانشان بودند، اکنون با چالش‌هایی روبرو هستند که گاهی از عهده‌ی حل آن‌ها برنمی‌آیند. این پیرمرد، تنها یکی از آن بسیاری بود که با واقعیت تلخ ورشکستگی دست و پنجه نرم می‌کرد.
او که زمانی مغازه‌ای شلوغ و پررونق داشت، اکنون در سکوت و تنهایی، به دیوارهای خالی مغازه‌اش خیره شده بود. «همه چیز تمام شده…»، زمزمه‌ای که از لابه‌لای نفس‌های سنگین پیرمرد بیرون می‌زد، نشان از دل‌شکستگی عمیقی داشت. و این صحنه‌ای بود که متأسفانه در این روزها، بسیار شاهد آن هستیم …

دسته بندی
  • استعداد
  • امید و انگیزش
  • ایده پردازی
  • بازاریابی
  • برندینگ
  • بیزینس کوچینگ
  • پادکست صوتی
  • پرسنال برندینگ
  • تبلیغات
  • توسعه کسب و کار
  • ثروت
  • خلاصه کتاب صوتی
  • داستان
  • دسته‌بندی نشده
  • دولت
  • رادیو یوبان
  • رایگان
  • زندگی دانشگاهی
  • زندگینامه افراد موفق
  • سبک زندگی
  • شعر
  • طراحی
  • فروش
  • فن بیان
  • کسب و کار
  • لایف کوچینگ
  • مدیریت
  • مهارت های فردی
  • موسیقی
  • ویژه
  • یوسف شکیبان
Instagram Telegram Whatsapp Phone-alt

دکتر یوسف شکیبان، اولین بیزنس تراپیست ایران، کسی که قلب کسب‌وکارها را می‌کاود و نبض پیشــرفت را در دستـانش دارد. او بـا دکترای مدیریت و بیش از یک دهه تجربه در خلق و مدیـریت چهار بـرنـد ملـی، نه تنها یک کارآفرین است، بلکه یک شفاگر برای کسب‌ و کارهایی است که در پیچ‌ و خم‌های مشـکلات گرفتار شده‌اند.

دسترسی سریع
  • یوبان
  • آخرین مقالات
  • دوره ها
  • تماس با ما

برای دریافت راهکارهای نوین کسب و کار، ایمیل خود را وارد کنید

logo-samandehi
fani-herfe-ei
fani-herfe-ei

[طراحی وب سایت توسط میلانت]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://youbaan.ir/?p=8810
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.