هر شخص یا شرکت که محصولی رو تولید میکنه نیاز به یه بنگاه یا آژانس تبلیغاتی داره. مثلا یه نفر که جدیدترین محصولش یه روبان یقه ای برای گربه هاست. برنامه رهگیری این محصول بزودی شروع میشه. همچنین محصول برای ورود به بازار آمادست. اون به دنبال پشتیبانی حرفه ای یک آژانس تبلیغاتی میگرده که کارشو راه بندازه و اونو ارتقا بده.

در طول جلسه توجیهی، اونا درمورد برنامه ریزی تبلیغات و انتشار هویت نام تجاری جدیدشون در 4 مرحله بحث میکنن.

  1. تعریف استراتژی برند
  2. ایجاد حضور برند تجاری
  3. برنامه ریزی رسانه ای
  4. ارزیابی بازاریابی

در اولین قدم استراتژی برند تجاری باید تعریف بشه. که این مورد شامل تعریف گروه هدف و گزارش ارزش میشه. استانداردهای استراتژیک در دستورالعمل های برند تجاری نوشته شده. در آژانس تبلیغاتی کارمندان مختلف از پروژه مراقبت می کنن.

معرفی اعضای یک آژانس تبلیغاتی

مشاور: این پروژه رو انجام میده و هم با مشتری و هم با آژانس همکاری میکنه. مشاور برنامه های بازاریابی و رسانه رو ایجاد می کنه.

مدیرهنری و طراح گرافیک: اونا مسئول طراحی کلیه مطالب تبلیغاتی هستن. مثل لوگو یا وب سایت.

آژانس تبلیغاتی, یوبان

نویسنده متن: اون ادعایی قانع کننده ایجاد می کنه و مطالب رو برای رسانه های تبلیغاتی مینویسه.

توسعه دهنده وب: اون شخصیه که وب سایت رو برنامه ریزی میکنه. همچنین عملکرد بی عیب و نقصش رو در همه دستگاه ها تضمین میکنه.

تبادل و همکاری تیم ها از اهمیت بالایی برخورداره و بدون شک منجر به حضور موثر برند میشه.

طبق دستورالعمل های برند تیم آژانس تبلیغاتی باید مراقب حضور نام تجاری در مرحله دوم باشه. محصول شامل نام محصول، لوگو، کاربرد و بسته بندی میشه. در ادامه عکاسی، نوشتن و طراحی هم اضافه میشن.

اشتراک گذاری

پاسخ دادن