جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
youbaan-logo
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
جستجو کردن
Close this search box.
youbaan-logo
[dm-modal]
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی

وبلاگ

: :
Queue
ارسال شده توسط یوبان
خلاصه کتاب صوتی، ویژه
دانلود خلاصه کتاب صوتی ” رقابت با ماهی بزرگ ” [ 24مگابایت ]

کتاب کم نظیر رقابت با ماهی بزرگ اثر آدام مورگان می باد. این کتاب به بیان مزیتها و راهکارهایی که کسب‌و‌کارهای کوچک و نوپا برای رقابت با برندهای قدرتمند دارند می‌پردازد. اگر بخواهیم بازار فروش را به یک اقیانوس تشبیه کنیم، قطعا بزرگ‌ترین، قوی‎‌ترین و قدرترین برند موجود در بازار به مانند بزرگ‌ترین و قوی‌ترین ماهی در آن اقیانوس می‌باشد.

حال درست است بگوییم که ماهی‌های کوچک‌تر ابدا، شانسی برای بقا و رشد ندارند؟ قطعا خیر. همین مسئله برای کسب‌و‌کارهای کوچکتر نیز صدق می‌کند. در واقع آن‌ها در برابر برندهای بزرگتر و قدرتمند، خیلی هم دست و پا بسته نیستند. این برندها می‌توانند با استفاده از استراتژی‌ها و رویکردهایی که آدام مورگان در این کتاب بیان کرده‌است، در فراز و نشیب بازار، دوام آورده، پیشرفت کنند. همچنین سهم بیشتری از بازار را کسب کنند و فاصله خود را با برند‌های رهبر بازار کمتر کنند.

صعود به سطوح بالای دنیای تجارت

 کتاب رقابت با ماهی بزرگ مرور کلی دارد بر سوالاتی در مورد اینکه چگونه برندهای درجه دوم و سوم می‌تواند رهبران صنعت خود را به چالش بکشد تا به سطوح بالای دنیای تجارت صعود کنند. این کتاب پر است از توصیه‌های مشخص برای کمک به برندهای در حال شکوفایی در بازارهای رقابتی تا برای خود نامی خوب به ارمغان بیاورند.

سوالاتی وجود دارد که در این کتاب به آن ها پاسخ داده شده است

ـ چگونه می‌توان برای برند خود یک هویت قوی ایجاد کرد؟

ـچه مزایایی نسبت به برندهای معتبر دارید؟

ـ چگونه می‌توان محصولات نظافتی را به چیزی مرسوم و مد روز تبدیل کرد؟

اگر به هر دلیلی موفق به خواندن این کتاب نشده اید، یوبوک خلاصه این کتاب را به صورت صوتی برای شما تهیه کرده و در سایت یوبان قرار داده است. با این خلاصه کتاب صوتی در یوبوک همراه باشید.

گوینده: فاطمه جعفرزاده

برچسب ها: خلاصه کتاب صوتی
قبلی یوبوک "فرمول پرسش" از رایان لِوِسک
بعدی یوبوک "پنج نقطه قوت برتر خود را بشناسید" از تام راس

تردید نکنید، نظر شما برای ما مهم است. لغو پاسخ


احیاء کسب و کار

کسب و کارهایی که روزی مایه افتخار صاحبانشان بودند، اکنون با چالش‌هایی روبرو هستند که گاهی از عهده‌ی حل آن‌ها برنمی‌آیند. این پیرمرد، تنها یکی از آن بسیاری بود که با واقعیت تلخ ورشکستگی دست و پنجه نرم می‌کرد.
او که زمانی مغازه‌ای شلوغ و پررونق داشت، اکنون در سکوت و تنهایی، به دیوارهای خالی مغازه‌اش خیره شده بود. «همه چیز تمام شده…»، زمزمه‌ای که از لابه‌لای نفس‌های سنگین پیرمرد بیرون می‌زد، نشان از دل‌شکستگی عمیقی داشت. و این صحنه‌ای بود که متأسفانه در این روزها، بسیار شاهد آن هستیم …

دسته بندی
  • استعداد
  • امید و انگیزش
  • ایده پردازی
  • بازاریابی
  • برندینگ
  • بیزینس کوچینگ
  • پادکست صوتی
  • پرسنال برندینگ
  • تبلیغات
  • توسعه کسب و کار
  • ثروت
  • خلاصه کتاب صوتی
  • داستان
  • دسته‌بندی نشده
  • دولت
  • رادیو یوبان
  • رایگان
  • زندگی دانشگاهی
  • زندگینامه افراد موفق
  • سبک زندگی
  • شعر
  • طراحی
  • فروش
  • فن بیان
  • کسب و کار
  • لایف کوچینگ
  • مدیریت
  • مهارت های فردی
  • موسیقی
  • ویژه
  • یوسف شکیبان
Instagram Telegram Whatsapp Phone-alt

دکتر یوسف شکیبان، اولین بیزنس تراپیست ایران، کسی که قلب کسب‌وکارها را می‌کاود و نبض پیشــرفت را در دستـانش دارد. او بـا دکترای مدیریت و بیش از یک دهه تجربه در خلق و مدیـریت چهار بـرنـد ملـی، نه تنها یک کارآفرین است، بلکه یک شفاگر برای کسب‌ و کارهایی است که در پیچ‌ و خم‌های مشـکلات گرفتار شده‌اند.

دسترسی سریع
  • یوبان
  • آخرین مقالات
  • دوره ها
  • تماس با ما

برای دریافت راهکارهای نوین کسب و کار، ایمیل خود را وارد کنید

logo-samandehi
fani-herfe-ei
fani-herfe-ei

[طراحی وب سایت توسط میلانت]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://youbaan.ir/?p=21493
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.