وظیفه شما بعنوان یک کارآفرین این است که کار خودتان را به بهترین نحو انجام دهید و هر روز فکر کنید که چگونه می توانید آن را بهتر کنید. این روزها شرکت ها و مشاغل بزرگ میلیون ها دلار صرف اطمینان از دقیق بودن برند شخصی شان می کنند. نقش پرسنال برندینگ در موفقیت بسیار پررنگ و مهم است.

ممکن است افراد پتانسیل فوق العاده ای داشته باشند. اما به دلیل روشی که توسط دیگران درک شده اند و همچنین نحوه نگرش دیگران به ارزش. آنها هرگز فرصتی برای استفاده از این پتانسیل پیدا نمی کنند.

در واقع برند یک وعده است. هنگامی که شما یک برند تجاری دارید، این قولی است که می دهید. عنوانی است برای محافظت از اشخاصی که شما از آنها درخواست می کنید یا تلاش می کنید روی آنها تاثیر بگذارید شناخته می شود.

مزایای داشتن برند شخصی خوب

انسان ها احساسی تصمیم می گیرند و منطقی توجیه می کنند. اگر شما یک برند شخصی خوب داشته باشید، مردم مردد نمی شوند که برای محصول یا خدمات شما هزینه بیشتری بپردازند. با دارا بودن برند شخصی، می توانید به راحتی متوجه نقش پرسنال برندینگ در موفقیت بیشتر خود و کسب و کارتان شوید.

یک برند همیشه با ارزش های شما شروع می کند. به چه چیزی ارزش می دهید؟ کیفیت؟ پاسخگویی یا کار تیمی؟ نوآوری یا رهبری؟ پس زمانی که شما درباره این ها واضح هستید. یک برند شخصی فوق العاده را شروع می کنید. با صداقت شروع می کنید. شهرت بهتری از صداقت وجود ندارد که بتوانید داشته باشید.

نقش پرسنال برندینگ در موفقیت, یوبان

پرسنال برندینگ که در گذشته چندان مورد توجه نبود امروزه نقش مهمی در موفقیت کسب و کار شما دارد.

در این ویدیو برایان تریسی از معروفترین و بزرگترین سخنرانان و کارآفرینان دنیا به اهمیت پرسنال برندینگ می پردازد و آنچه که در مورد برند لازم است تا شما را سریعتر از اکثر افراد در مسیر موفقیت قرار دهد را توضیح می دهد.

اشتراک گذاری

پاسخ دادن