نمایش دادن همه 4 نتیجه

100%تخفیف
مربی کسب و کار شوید

مربی کسب و کار شوید؛ چالش های مدیریت تیم تان را پشت سر بگذارید

بدون امتیاز 0 رای
در این دوره آموزشی روانشناس مشهور Gemma Leigh Roberts تکنیک های مربی کسب و کار شدن را برای کمک به تیم تان در بهبود تمرکز بر عملکرد و بهره وری در یک محیط کاری در حال تغییر، ارائه می دهد. او مدلهای مختلف مربیگری را به شما آموزش خواهد داد. این کار برای کمک به تیمها در تعیین و دستیابی به اهداف عملکردی شان بسیار موثر است.
0
260000 تومان رایگان!
100%تخفیف
13 copy

خصوصیات یک رهبر؛ با این دوره رهبری را از سیر تا پیاز بیاموزید

بدون امتیاز 0 رای
در دوره خصوصیات یک رهبر، خواهید آموخت که چه مهارت هایی از رهبری می تواند به حرفه شما ارزش افزوده بدهد. ابتدای کار، خواهید فهمید که رهبری چیست و آن را با مدیریت مقایسه می کنید. سپس در مورد انواع سبک های رهبری یاد می گیرید. در مرحله بعدی، شما در مورد اصول رهبری از استادان اندیشه رهبری و از رهبران برجسته صنعت خواهید آموخت.
0
405000 تومان رایگان!
100%تخفیف
16 copy

دوره آموزشی تکنیک های مذاکره در فروش؛ امپراطور مذاکره شوید

بدون امتیاز 0 رای
دوره آموزشی تکنیک های مذاکره در فروش در مورد راه های مذاکره های سودمند و کارساز می باشد. مذاکره هایی که باید هر مدیری آنها را بلد باشد و بتواند از مهارت های اصلی آن استفاده کند. در این دوره می توانید جهت کسب اطمینان از موفقیت خودتان کارهای زیادی را در زمینه مذاکره انجام دهید.
0
255000 تومان رایگان!
100%تخفیف
36 copy (1)

جان سی مکسول؛ پنج سطح رهبری

بدون امتیاز 0 رای
این دوره یکی از پر فروش ترین دوره های جان سی مکسول است. سخنان مطرح شده در این دوره به نوعی به اصول اصلی رهبری در جهان تبدیل شده اند. دوره پنج سطح رهبری از جان سی مکسول مسیر راه تبدیل شدن به یک رهبر را به پنج سطح تبدیل کرده است.
0
320000 تومان رایگان!