دسترسی سریع
ارتباط با استاد
امکان بازگشت وجه

در روابط بین فردی گوش دادن فعال اهمیت بسیار زیادی دارد.

 از طریق این مهارت می توانیم ضمن احترام گذاشتن به فرد مقابل، وی را به ادامه تعاملات تشویق کنید. در نتیجه اطلاعات بیشتری کسب کنیم. به عنوان مثال یک مدیر موفق، جهت تضمین اطلاعات صعودی ( از زیردست به بالا دست ) از مهارت گوش دادن استفاده میکند.


توانایی خوب گوش دادن مدیر می تواند برای آنکه زیردستانش به گزارش دادن پیام‌ها ادامه دهند، جوی پر از اعتماد به وجود آورد. در عین حال برای تشکیل، ساخت و حفظ روابط خوب و مطلوب و جلوگیری از اختلاف نظرها، کشمکش‌ها و سوتفاهم باید دقیق شنیدن را آموخت و بکار گرفت.


برای اینکه قادر باشید با افراد دیگر ارتباط خوبی برقرار کنید. باید شنونده خوبی باشید. در این دوره جامع و کامل آموزشی مهارت‌های لازم در زمینه افزایش قدرت شنیدن یاد میگیرید. مدرس دوره مطالب را به زبانی ساده و در حین کار بر روی مثالهای واقعی به شما یاد میدهد.


گوش کردن پایه رشد زبان است. مهارت‌های ابتدایی گوش کردن در چند ماهه اول زندگی، برای درک و استفاده صحیح از زبان ضرورت دارد.

فایل های دوره (کلیک کنید)
مشاهده بیشتر

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

تردید نکنید، نظر شما برای ما مهم است.


لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید