دسترسی سریع
ارتباط با استاد
امکان بازگشت وجه
در این دوره آموزشی روانشناس مشهور Gemma Leigh Roberts تکنیک های مربی کسب و کار شدن را برای کمک به تیم تان در بهبود تمرکز بر عملکرد و بهره وری در یک محیط کاری در حال تغییر، ارائه می دهد. او مدلهای مختلف مربیگری را به شما آموزش خواهد داد. این کار برای کمک به تیمها در تعیین و دستیابی به اهداف عملکردی شان بسیار موثر است.
مربی کسب و کار یا مربی یک تیم بودن همواره و در طول زمان یک کار چالش برانگیز بوده است. خصوصا وقتی که افراد تیم به لحاظ فرهنگ، سن و حرفه مختلف باشند. این مشکل در هنگام شروع یک بیزینس جدید بیشتر دردسرساز میشود. این روزها با فراگیری جهانی کرونا، اهمیت مدیریت تیم ها بیش از پیش خودش را نشان داده است. مدیران و رهبران باید دیر یا زود برا رفع چالش هایشان با این موضوع کنار بیایند. ساختار تیم ها و گروه های کاری همواره و بطور مداوم در حال تغییر است. با وجود همه این تغییرات مدیران باید بتوانند عملکرد بالا و قوی خودشان را حفظ کنند. در این دوره آموزشی روانشناس مشهور Gemma Leigh Roberts تکنیک های مربی کسب و کار شدن را برای کمک به تیم تان در بهبود تمرکز بر عملکرد و بهره وری در یک محیط کاری در حال تغییر، ارائه می دهد. او مدلهای مختلف مربیگری را به شما آموزش خواهد داد. این کار برای کمک به تیمها در تعیین و دستیابی به اهداف عملکردی شان بسیار موثر است. او همچنین نکاتی را برای مربیگری در بین فرهنگها و نسلهای مختلف ارائه می دهد. او در ادامه روشهایی را که می توانید از آنها برای بهبود مهارتهای مربیگری خود استفاده کنید، آموزش خواهد داد.

مربی کسب و کار چه نقشی دارد

نقش مربی کسب و کار در دنیای امروز بسیار با اهمیت است. بنا به دلایلی، این باور مهم به ندرت در  محل کار افراد و مدیران دیده میشود. مدیران مشاغل اغلب به جای مربی، بعنوان یک ناظر دیده می شوند. در حقیقت، مربیگری به همان اندازه که در زمین ورزش و یا دادگاه ضروری است، در محیط کار نیز ضرورت دارد. مربیگری کارکنان یک بخش مهمی از مدیریت عملکرد مداوم یک تیم است. وقتی مدیران پتانسیل کارمندان را به حداکثر می رسانند و کارکنان را با استعدادهای شان آشنا می کنند، درواقع تیم های خودشان را در موقعیت رشد و کمک به موفقیت سازمان قرار می دهند.

یک مربی کسب و کار از کارمندانش نطر میگیرد

کارمندان تنها کسانی نیستند که می توانند از یکدیگر یاد بگیرند. شما هم بعنوان مربی کسب و کار می توانید از آنها یاد بگیرید! در هنگام مکالمه با آنها ذهن خودتان را آزاد نگه دارید و مرتبا از آنها ایده ها یا تاکتیک های جدیدی دریافت کنید. جمع آوری منظم بازخورد از کارمندان نشان می دهد شما مایل به گوش دادن هستید و همیشه به دنبال پیشرفت هستید. صرفا درخواست ارائه بازخورد یک گفتگوی جدید ایجاد می کند و به کارمندان اجازه بیان ایده هایشان را می دهد. این کار می تواند باعث شود که محل کار به جای دیکتاتوری، بیشتر شبیه دموکراسی باشد. مطمئن شوید که حرف های آنها را یادداشت می کنید و آنها را پیگیری می کنید.

تحمل و پشتیبانی از شکست

گاهی اوقات، همه چیز طبق برنامه مربی کسب و کار پیش نمی رود. اشتباهاتی انجام خواهد شد و برنامه طبق ساعت انجام نمی شود. این فقط بخشی از کار است. اما نحوه پاسخ شما به آن چیزی است که واقعا مهم است. البته پذیرش شکست و حرکت به سمت کار بعدی می تواند استاندارد کار شما را پایین بیاورد. اما شما همچنین نمی خواهید روحیه کارمندان تان را به خاطر اشتباهات شان خرد کنید. از کارمندان خودتان بخواهید توضیح دهند که چه اشتباهی رخ داده و چگونه می توانند عملکرد بهتری داشته باشند. آنها را تشویق کنید تا در نظر بگیرند که چه فرصت هایی وجود دارد و چگونه ممکن است در آینده کارشان بهبود یابد. مثبت نگر و راه حل گرا باشید. اشتباهات اتفاق می افتد، موفقیت ها نیز اتفاق می افتند! اغلب اوقات، مدیران به جای مربی گری مشوق، درگیر تبدیل دن به یک مربی سازنده می شوند. مثلا هنگامی که یک کارمند موفق شد مشکل را حل کند، بجای تشویق کردن به او گوشزد کنند که الان باید متوجه اشتباهات گذشته اش بشود و دیگر آنها را تکرار نکند.

توضیح مختصر درباره این دوره آموزشی

تمرکز این دوره روی مربیگری افراد مختلف و چگونگی افزایش خلاقیت کارمندان است. مثلا مربیگری افراد با فرهنگ های مختلف یا ارائه راهکار برای کسب حداکثر خلاقیت کارمندان. همچنین مربیگری افراد با گروه سنی متفاوت نیز میتواند یک چالش باشد. در این دوره نحوه مدیریت موثر اینگونه تیم ها را نیز فرا خواهید گرفت. انواع و اقسام مربیگری مبتنی بر بازخورد و رشد و همچنین مربیگری بصورت مجازی را نیز فرا خواهید گرفت.
فایل های دوره (کلیک کنید)
مشاهده بیشتر

نظرات

متوسط امتیازات

0
بدون امتیاز 0 رای
260000تومان رایگان!
0 نقد و بررسی

جزئیات امتیازات

5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مربی کسب و کار شوید؛ چالش های مدیریت تیم تان را پشت سر بگذارید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای ارسال یا مشاهده تیکت به حساب خود وارد شوید