خیلی از تئوریسین های علوم انسانی معتقدن که چیزی به اسم مشتری وفادار وجود نداره و تمامی مشتری ها یه روزی می رن. از نظر این تئوریسین ها تنها وفاداری که در بین انسان ها وجود داره وفاداری مادر به فرزند هست که همیشگی و دائمیه.ما هم به این نکته واقفیم ولی این رو هم می دونیم که مشتری رو تا زمانی که وجود و نگهداریش برای کسب و کار ها به صرفه باشه باید حفظ کرد. تویه این پادکست دو دقیقه ای خیلی خلاصه، مختصر و مفید براتون توضیح دادیم که راه های حفظ مشتری چیه، که همین الان میتونید گوش کنید و نظراتتون رو برای ما بنویسید.

اشتراک گذاری

پاسخ دادن