جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
youbaan-logo
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
جستجو کردن
Close this search box.
youbaan-logo
[dm-modal]
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی

وبلاگ

بررسی کارایی بازاریابی دیجیتال

1399/09/20
بازاریابی، رایگان

در دنیای پیشرفته مترقی امروز روش های سنتی بازاریابی به تنهایی نمی توانند به شرکت ها کمک کنند که به اهدافشان برسند. با افزایش استفاده مردم از رسانه های دیجیتالی فرصت خوبی برای استفاده از این پلتفرم برای بازاریابی بوجود آمده است. این امر برای موفقیت در کسب و کار اجتناب ناپذیر است. در این ویدیو به بررسی کارایی بازاریابی دیجیتال و همچنین نحوه اجرای آن پرداخته شده است.

با بررسی کارایی بازاریابی دیجیتال می توان به سادگی به اهمیت آن برای هر شرکتی پی برد. فراموش نکنید، برای اینکه در دنیای جدید بتوانید در فروش محصول یا خدمات تان موفق شوید. باید آن را بر اساس نیاز ها و اصول دنیای جدید ارائه دهید. به طبع برای بازاریابی آن نیز استفاده از روش های بازاریابی دیجیتالی ضروری است.

بدین صورت که با استفاده از دستگاه ها و رابط های دیجیتالی که اکثر مردم از آنها استفاده می کنند. محصول خودتان را به نمایش بگذارید. دستگاه هایی مانند تلوزیون و تلفن همراه.

امروزه این دستگاه ها در هر خانه ای یافت می شود و اکثر افراد ساعاتی از روزشان را پای آنها سپری می کنند. پس می توان از این محدوده گسترده کاربران استفاده کرده و محصول و خدماتی را که قرار است ارائه دهید را به آنها نشان دهید. البته این نکته را هم فراموش نکنید که قبل از هر چیز باید کارایی بازاریابی دیجیتال را به دقت مطالعه کنید و به درستی از آن استفاده کنید.

به عنوان مثال باید بدانید محیطی که در آن تبلیغ می کنید چه دایره کاربرانی دارد. یک وسیله برای بازی را برای بزرگسالان به نمایش نگذارید. این فقط یکی از مواردی است که حتما باید رعایت کنید. عدم مطالعه درست درباره این کار ممکن است شما را نسبت به نتیجه دادن آن به شک بی اندازد .

برچسب ها: بازاریابیترجمه شدهویدئو بازاریابی
قبلی برای یادگیری مارکتینگ از کجا شروع کنیم؟
بعدی تبلیغات موثر در بازاریابی

تردید نکنید، نظر شما برای ما مهم است. لغو پاسخ


احیاء کسب و کار

کسب و کارهایی که روزی مایه افتخار صاحبانشان بودند، اکنون با چالش‌هایی روبرو هستند که گاهی از عهده‌ی حل آن‌ها برنمی‌آیند. این پیرمرد، تنها یکی از آن بسیاری بود که با واقعیت تلخ ورشکستگی دست و پنجه نرم می‌کرد.
او که زمانی مغازه‌ای شلوغ و پررونق داشت، اکنون در سکوت و تنهایی، به دیوارهای خالی مغازه‌اش خیره شده بود. «همه چیز تمام شده…»، زمزمه‌ای که از لابه‌لای نفس‌های سنگین پیرمرد بیرون می‌زد، نشان از دل‌شکستگی عمیقی داشت. و این صحنه‌ای بود که متأسفانه در این روزها، بسیار شاهد آن هستیم …

دسته بندی
  • استعداد
  • امید و انگیزش
  • ایده پردازی
  • بازاریابی
  • برندینگ
  • بیزینس کوچینگ
  • پادکست صوتی
  • پرسنال برندینگ
  • تبلیغات
  • توسعه کسب و کار
  • ثروت
  • خلاصه کتاب صوتی
  • داستان
  • دسته‌بندی نشده
  • دولت
  • رادیو یوبان
  • رایگان
  • زندگی دانشگاهی
  • زندگینامه افراد موفق
  • سبک زندگی
  • شعر
  • طراحی
  • فروش
  • فن بیان
  • کسب و کار
  • لایف کوچینگ
  • مدیریت
  • مهارت های فردی
  • موسیقی
  • ویژه
  • یوسف شکیبان
Instagram Telegram Whatsapp Phone-alt

دکتر یوسف شکیبان، اولین بیزنس تراپیست ایران، کسی که قلب کسب‌وکارها را می‌کاود و نبض پیشــرفت را در دستـانش دارد. او بـا دکترای مدیریت و بیش از یک دهه تجربه در خلق و مدیـریت چهار بـرنـد ملـی، نه تنها یک کارآفرین است، بلکه یک شفاگر برای کسب‌ و کارهایی است که در پیچ‌ و خم‌های مشـکلات گرفتار شده‌اند.

دسترسی سریع
  • یوبان
  • آخرین مقالات
  • دوره ها
  • تماس با ما

برای دریافت راهکارهای نوین کسب و کار، ایمیل خود را وارد کنید

logo-samandehi
fani-herfe-ei
fani-herfe-ei

[طراحی وب سایت توسط میلانت]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://youbaan.ir/?p=7711
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.