کتاب آمازون به توضیح استراتژیها و روشهای نوآورانه شرکت آمازون درباره ارائه خدمات منحصر بهفردش میپردازد. ناتالی برگ و میا نایتز نویسندگان کتاب آمازون هستند. آنها در مورد سیستم فروش و تحویل کالا در آمازون تحقیق کرده و اصول موفقیت این شرکت را به قلم آوردهاند. این کتاب داستان شکلگیری آمازون نیست. این کتاب بر روی تفاوتهایی که باعث متمایز شدن آمازون از دیگر خردهفروشیهای آنلاین میشود، پرداخته است.
با مطالعه یوبوک آمازون شاید بسیاری از کسب و کارها تصور کنند که امکان رقابت با چنین غول آنلاینی را نخواهند داشت. این باور درستی نیست. با شناسایی اهداف اولیه آمازون و استراتژیهایی که در قلب این مجموعه جریان دارد، شما هم خواهید توانست در حوزه خود بهخوبی بدرخشید. برای مثال آمازون از فلسفهای بهنام چرخ لنگر در استراتژیهایش سود میبرد که در رأس آن مشتری مداری است. بر اساس این استراتژی چرخهای در امر فروش محصولات وجود دارد که باید تمامی آنها به ترتیب انجام گیرد. مجموع آن اقدامات چرخه کسب و کارتان را همواره در گردش نگاه خواهد داشت. همچنین ماندگاریتان را در بازار تجارت جهانی تضمین میکند. این خلاصه کتاب صوتی در یوبوک فراهم شده است با یوبوک همراه باشید.
گوینده: لیلا ولی پور
دیدگاهتان را بنویسید