جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
youbaan-logo
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
جستجو کردن
Close this search box.
youbaan-logo
[dm-modal]
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی

وبلاگ

: :
Queue
ارسال شده توسط یوبان
خلاصه کتاب صوتی، ویژه
دانلود خلاصه کتاب صوتی ” بازاریابی 3 ” [ 72 مگابایت ]

این کتاب برای کارآفرین ها نوشته شده است. یعنی افرادی که می خواهند از جدیدترین استراتژی های بازاریابی اطلاع داشته باشند. این کتاب برای رهبران کسب و کار، کسانی که کنجکاوند بدانند چطور باید پاسخگوی گرایش های جدید کسب و کارها باشند، مدیر عامل ها، بازاریاب ها و سرمایه گذاران نیز مناسب است.

در این کتاب با استراتژی های نوین بازاریابی آشنا خواهید شد. یعنی استراتژی هایی که روی مصرف کنندگان مدرن و امروزی تأثیرگذار و نتیجه بخش خواهند بود آشنا می شوید. این روزها بازاریابی ساده تر از هر زمان دیگری است. شما می توانید با چند کلیک ساده تبلیغات انجام دهید. میلیون ها برنامه و نرم افزار برای این کار به شما کمک می کنند. در نهایت می توانید با کمک رسانه های اجتماعی در کمتر از چند ثانیه پیام برندتان را به گوش دنیا برسانید بی آنکه به محتوای چاپی احتیاج داشته باشید.

در اینجا می‌فهمیم که چرا فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی در آمریکا تمامی کارکنان خود از جمله صندوق دار خود را آموزش داده تا همه آن ها دانش و اطلاعات کافی درباره مواد غذایی داشته باشند. چرا افراد خلاق به بزرگترین چالش بازاریاب ها مبدل شده اند. چطور یک کارمند بی اخلاق که در دیزنی لند نقش گوفی را بازی می کرد، اعتبار و شهرت کمپانی دیزنی را زیر سوال برد؟

وقتی که مصرف کنندگان در فرآیند طراحی محصولات سهیم شدند، تبلیغات به طور کامل دگرگون شد. افراد خلاق، بخش کوچکی از جوامع را شکل می دهند. شرکت ها باید تلاش کنند پاسخگوی نیاز این قشر از جامعه باشند. یادتان باشد افراد خلاق بالاترین سطح نیاز را در هرم دارند. یوبوک خلاصه کتاب صوتی بازاریابی 3 را برایتان فراهم کرده است. با یوبوک همراه باشید.

گوینده: لیلا ولی پور

برچسب ها: خلاصه کتاب صوتی
قبلی یوبوک "بازاریابی اجازه ای" از ست گادین
بعدی یوبوک "راهنمایی برای باقی ماندن در عرصه کوچینگ" از کیم مورگان

تردید نکنید، نظر شما برای ما مهم است. لغو پاسخ


احیاء کسب و کار

کسب و کارهایی که روزی مایه افتخار صاحبانشان بودند، اکنون با چالش‌هایی روبرو هستند که گاهی از عهده‌ی حل آن‌ها برنمی‌آیند. این پیرمرد، تنها یکی از آن بسیاری بود که با واقعیت تلخ ورشکستگی دست و پنجه نرم می‌کرد.
او که زمانی مغازه‌ای شلوغ و پررونق داشت، اکنون در سکوت و تنهایی، به دیوارهای خالی مغازه‌اش خیره شده بود. «همه چیز تمام شده…»، زمزمه‌ای که از لابه‌لای نفس‌های سنگین پیرمرد بیرون می‌زد، نشان از دل‌شکستگی عمیقی داشت. و این صحنه‌ای بود که متأسفانه در این روزها، بسیار شاهد آن هستیم …

دسته بندی
  • استعداد
  • امید و انگیزش
  • ایده پردازی
  • بازاریابی
  • برندینگ
  • بیزینس کوچینگ
  • پادکست صوتی
  • پرسنال برندینگ
  • تبلیغات
  • توسعه کسب و کار
  • ثروت
  • خلاصه کتاب صوتی
  • داستان
  • دسته‌بندی نشده
  • دولت
  • رادیو یوبان
  • رایگان
  • زندگی دانشگاهی
  • زندگینامه افراد موفق
  • سبک زندگی
  • شعر
  • طراحی
  • فروش
  • فن بیان
  • کسب و کار
  • لایف کوچینگ
  • مدیریت
  • مهارت های فردی
  • موسیقی
  • ویژه
  • یوسف شکیبان
Instagram Telegram Whatsapp Phone-alt

دکتر یوسف شکیبان، اولین بیزنس تراپیست ایران، کسی که قلب کسب‌وکارها را می‌کاود و نبض پیشــرفت را در دستـانش دارد. او بـا دکترای مدیریت و بیش از یک دهه تجربه در خلق و مدیـریت چهار بـرنـد ملـی، نه تنها یک کارآفرین است، بلکه یک شفاگر برای کسب‌ و کارهایی است که در پیچ‌ و خم‌های مشـکلات گرفتار شده‌اند.

دسترسی سریع
  • یوبان
  • آخرین مقالات
  • دوره ها
  • تماس با ما

برای دریافت راهکارهای نوین کسب و کار، ایمیل خود را وارد کنید

logo-samandehi
fani-herfe-ei
fani-herfe-ei

[طراحی وب سایت توسط میلانت]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://youbaan.ir/?p=19720
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.