این کتاب برای کارآفرین ها نوشته شده است. یعنی افرادی که می خواهند از جدیدترین استراتژی های بازاریابی اطلاع داشته باشند. این کتاب برای رهبران کسب و کار، کسانی که کنجکاوند بدانند چطور باید پاسخگوی گرایش های جدید کسب و کارها باشند، مدیر عامل ها، بازاریاب ها و سرمایه گذاران نیز مناسب است.
در این کتاب با استراتژی های نوین بازاریابی آشنا خواهید شد. یعنی استراتژی هایی که روی مصرف کنندگان مدرن و امروزی تأثیرگذار و نتیجه بخش خواهند بود آشنا می شوید. این روزها بازاریابی ساده تر از هر زمان دیگری است. شما می توانید با چند کلیک ساده تبلیغات انجام دهید. میلیون ها برنامه و نرم افزار برای این کار به شما کمک می کنند. در نهایت می توانید با کمک رسانه های اجتماعی در کمتر از چند ثانیه پیام برندتان را به گوش دنیا برسانید بی آنکه به محتوای چاپی احتیاج داشته باشید.
در اینجا میفهمیم که چرا فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی در آمریکا تمامی کارکنان خود از جمله صندوق دار خود را آموزش داده تا همه آن ها دانش و اطلاعات کافی درباره مواد غذایی داشته باشند. چرا افراد خلاق به بزرگترین چالش بازاریاب ها مبدل شده اند. چطور یک کارمند بی اخلاق که در دیزنی لند نقش گوفی را بازی می کرد، اعتبار و شهرت کمپانی دیزنی را زیر سوال برد؟
وقتی که مصرف کنندگان در فرآیند طراحی محصولات سهیم شدند، تبلیغات به طور کامل دگرگون شد. افراد خلاق، بخش کوچکی از جوامع را شکل می دهند. شرکت ها باید تلاش کنند پاسخگوی نیاز این قشر از جامعه باشند. یادتان باشد افراد خلاق بالاترین سطح نیاز را در هرم دارند. یوبوک خلاصه کتاب صوتی بازاریابی 3 را برایتان فراهم کرده است. با یوبوک همراه باشید.
گوینده: لیلا ولی پور
دیدگاهتان را بنویسید