جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
youbaan-logo
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
جستجو کردن
Close this search box.
youbaan-logo
[dm-modal]
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی

وبلاگ

: :
Queue
ارسال شده توسط یوبان
خلاصه کتاب صوتی، ویژه
دانلود خلاصه کتاب صوتی مدل ZERO [24 مگابایت ]

متخصص زبردست بازاریابی، ژوزف جاف، برایتان توضیح می دهد که عمر تبلیغات در رسانه های پولی به سر آمده و رسانه های رایگان سهم عمده تبلیغات را به خود اختصاص داده اند.

ژوزف جاف در این کتاب بیان می کند که تمامی رسانه ها باید با تغییر و تحولات جدید کنار بیایند. همچنین رسانه ها باید به این چند وجهی شدن رسانه ها عادت کنند. همچنین عقیده دارد مدل Z.E.R.O به شما کمک می کند تا توجه مشتریان را به خود جلب کنید. بی آن که مجبور باشید برای به نمایش گذاشتن محصولات و خدماتتان هزینه ای پرداخت کنید. مدل Z.E.R.O از کنار هم قرار دادن حروف اول این چهار کلمه شکل گرفته: طرفداران پر و پا قرص، کارآفرینی، حفظ کردن مشتریان فعلی، سرمایه ها. به لطف مدل Z.E.R.O می توانید مشتریان خود را به طرفدارانی متعصب تبدیل کنید، مثل یک کارآفرین بیندیشید، از سرمایه هایی همچون محتوای تصویری و ویدئویی استفاده کنید تا برای برندتان یک اکوسیستم تبلیغاتی طراحی کنید.

مدل های قدیمی بازاریابی و تبلیغات نمی توانند خودشان را با شرایط اقتصاد دیجیتالی همگام کنند. مردم محتوایی را تماشا می کنند که هر زمان بخواهند به آن دسترسی داشته باشند. در نتیجه تبلیغات تلویزیونی روز به روز قدرت خود را از دست می دهد.

مخاطبین را تحت تأثیر قرار دهید. تبلیغ در رسانه های رایگان باید رویکرد اصلی شما باشد. ایده های جدید را امتحان کنید حتی اگر ریسک بالایی داشته باشند. در واقع مدل Z.E.R.O  از کنار هم قرار گرفتن حرف اول این 4 کلمه تشکیل شده است. طرفداران پرو پا قرص – کار آفرینی – حفظ کردن مشتری – سرمایه هایی که دارید. صحبت هایی که دهان به دهان می چرخد، چرخ های ماشین تبلیغات غیررسانه ای را به حرکت در می آورد که باید از آن استفاده مطلوب برد. یوبوک این خلاصه کتاب صوتی را برای شما فراهم کرده است. با یوبوک همراه باشید.

گوینده: لیلا ولی پور

برچسب ها: خلاصه کتاب صوتی
قبلی یوبوک "عادت های اتمی" از جیمز کلیر
بعدی یوبوک "مذاکره غیرممکن ها" از دنیل شاپیرو

تردید نکنید، نظر شما برای ما مهم است. لغو پاسخ


احیاء کسب و کار

کسب و کارهایی که روزی مایه افتخار صاحبانشان بودند، اکنون با چالش‌هایی روبرو هستند که گاهی از عهده‌ی حل آن‌ها برنمی‌آیند. این پیرمرد، تنها یکی از آن بسیاری بود که با واقعیت تلخ ورشکستگی دست و پنجه نرم می‌کرد.
او که زمانی مغازه‌ای شلوغ و پررونق داشت، اکنون در سکوت و تنهایی، به دیوارهای خالی مغازه‌اش خیره شده بود. «همه چیز تمام شده…»، زمزمه‌ای که از لابه‌لای نفس‌های سنگین پیرمرد بیرون می‌زد، نشان از دل‌شکستگی عمیقی داشت. و این صحنه‌ای بود که متأسفانه در این روزها، بسیار شاهد آن هستیم …

دسته بندی
  • استعداد
  • امید و انگیزش
  • ایده پردازی
  • بازاریابی
  • برندینگ
  • بیزینس کوچینگ
  • پادکست صوتی
  • پرسنال برندینگ
  • تبلیغات
  • توسعه کسب و کار
  • ثروت
  • خلاصه کتاب صوتی
  • داستان
  • دسته‌بندی نشده
  • دولت
  • رادیو یوبان
  • رایگان
  • زندگی دانشگاهی
  • زندگینامه افراد موفق
  • سبک زندگی
  • شعر
  • طراحی
  • فروش
  • فن بیان
  • کسب و کار
  • لایف کوچینگ
  • مدیریت
  • مهارت های فردی
  • موسیقی
  • ویژه
  • یوسف شکیبان
Instagram Telegram Whatsapp Phone-alt

دکتر یوسف شکیبان، اولین بیزنس تراپیست ایران، کسی که قلب کسب‌وکارها را می‌کاود و نبض پیشــرفت را در دستـانش دارد. او بـا دکترای مدیریت و بیش از یک دهه تجربه در خلق و مدیـریت چهار بـرنـد ملـی، نه تنها یک کارآفرین است، بلکه یک شفاگر برای کسب‌ و کارهایی است که در پیچ‌ و خم‌های مشـکلات گرفتار شده‌اند.

دسترسی سریع
  • یوبان
  • آخرین مقالات
  • دوره ها
  • تماس با ما

برای دریافت راهکارهای نوین کسب و کار، ایمیل خود را وارد کنید

logo-samandehi
fani-herfe-ei
fani-herfe-ei

[طراحی وب سایت توسط میلانت]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://youbaan.ir/?p=20311
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.