متخصص زبردست بازاریابی، ژوزف جاف، برایتان توضیح می دهد که عمر تبلیغات در رسانه های پولی به سر آمده و رسانه های رایگان سهم عمده تبلیغات را به خود اختصاص داده اند.
ژوزف جاف در این کتاب بیان می کند که تمامی رسانه ها باید با تغییر و تحولات جدید کنار بیایند. همچنین رسانه ها باید به این چند وجهی شدن رسانه ها عادت کنند. همچنین عقیده دارد مدل Z.E.R.O به شما کمک می کند تا توجه مشتریان را به خود جلب کنید. بی آن که مجبور باشید برای به نمایش گذاشتن محصولات و خدماتتان هزینه ای پرداخت کنید. مدل Z.E.R.O از کنار هم قرار دادن حروف اول این چهار کلمه شکل گرفته: طرفداران پر و پا قرص، کارآفرینی، حفظ کردن مشتریان فعلی، سرمایه ها. به لطف مدل Z.E.R.O می توانید مشتریان خود را به طرفدارانی متعصب تبدیل کنید، مثل یک کارآفرین بیندیشید، از سرمایه هایی همچون محتوای تصویری و ویدئویی استفاده کنید تا برای برندتان یک اکوسیستم تبلیغاتی طراحی کنید.
مدل های قدیمی بازاریابی و تبلیغات نمی توانند خودشان را با شرایط اقتصاد دیجیتالی همگام کنند. مردم محتوایی را تماشا می کنند که هر زمان بخواهند به آن دسترسی داشته باشند. در نتیجه تبلیغات تلویزیونی روز به روز قدرت خود را از دست می دهد.
مخاطبین را تحت تأثیر قرار دهید. تبلیغ در رسانه های رایگان باید رویکرد اصلی شما باشد. ایده های جدید را امتحان کنید حتی اگر ریسک بالایی داشته باشند. در واقع مدل Z.E.R.O از کنار هم قرار گرفتن حرف اول این 4 کلمه تشکیل شده است. طرفداران پرو پا قرص – کار آفرینی – حفظ کردن مشتری – سرمایه هایی که دارید. صحبت هایی که دهان به دهان می چرخد، چرخ های ماشین تبلیغات غیررسانه ای را به حرکت در می آورد که باید از آن استفاده مطلوب برد. یوبوک این خلاصه کتاب صوتی را برای شما فراهم کرده است. با یوبوک همراه باشید.
گوینده: لیلا ولی پور
دیدگاهتان را بنویسید