جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
youbaan-logo
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
جستجو کردن
Close this search box.
youbaan-logo
[dm-modal]
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی

وبلاگ

معرفی برندینگ و کلید موفقیت در آن

1399/09/25
برندینگ، رایگان

میخواهیم به معرفی برندینگ و نکته هایی مهم در مورد برند بپردازیم. اول اینکه برند یک لوگو نیست، بلکه خیلی بزرگتر است. لوگو درواقع نوک کوه یخ برندهای تجاری است. برند، مانند ایده می باشد. مثل ایده های مصرف کنندگان و کارمندان، ایده های یک محصول، خدمات و یا یک شرکت که پای آن ایستاده اند.

برای معرفی برندینگ می توانیم بگوییم که برندینگ درواقع چیزی بزرگتر از بازاریابی است. چیزی است که دوست دارد به خارج از سازمان برود و خودش را ارائه دهد. این چیز جدیدی نیست. حدودا 3000 سال مصریان باستان از برند خود استفاده می کردند. آنها برای اثبات مالکیت، گاوهای خودشان را مارک میزدند. اما در سی سال گذشته خیلی چیزها تغییر کرده است.

مارک تجاری یا برند مهم است، زیرا باعث تغییر نحوه تفکر و احساس ما و اینکه چگونه عمل میکنیم می شود. نیرویی واقعا قدرتمند است. به همین دلیل کسانی که در زمینه برندسازی کار می کنند، باید اطمینان حاصل کنند که هوشمندانه از آن استفاده می کنند. برای ایجاد برند باید اصول شکلی برند را رعایت کرد.

برند تجاری مقدار زیادی ارزش ایجاد می کند. اخیرا ارزش برند گوگل 229 بیلیون دلار تخمین زده شده است. این پول کلان و مقدار هنگفتی است.

کلید و راز برندینگ موفق در چیست؟ راز نهایی برند طراحی آن است. طراحی بزرگترین حس است. اگر بتوانیم کاری کنیم که محصولات خوب به نظر برسند و هم خوب کار کنند. در نهایت برندهای موفقی میسازیم. این بدان معناست که طراحی درواقع همه چیز است. همه ی آنچه که مشتری یا کارمند تجربه می کند یا طراحی کل تجارب است.

از آنجا که چنین دامنه وسیعی برخوردار است، رابطه جالبی بین فرهنگ و برند وجود دارد. فرهنگ مواد اولیه ای را آماده می کند که می توانیم در برند از آن استفاده کنیم.

برچسب ها: برندینگترجمه شدهویدئو برندینگ
قبلی 5 تکنیک موثر برای ارتقای مهارت های فردی
بعدی بازاریابی و فروش در کسب و کار

تردید نکنید، نظر شما برای ما مهم است. لغو پاسخ


احیاء کسب و کار

کسب و کارهایی که روزی مایه افتخار صاحبانشان بودند، اکنون با چالش‌هایی روبرو هستند که گاهی از عهده‌ی حل آن‌ها برنمی‌آیند. این پیرمرد، تنها یکی از آن بسیاری بود که با واقعیت تلخ ورشکستگی دست و پنجه نرم می‌کرد.
او که زمانی مغازه‌ای شلوغ و پررونق داشت، اکنون در سکوت و تنهایی، به دیوارهای خالی مغازه‌اش خیره شده بود. «همه چیز تمام شده…»، زمزمه‌ای که از لابه‌لای نفس‌های سنگین پیرمرد بیرون می‌زد، نشان از دل‌شکستگی عمیقی داشت. و این صحنه‌ای بود که متأسفانه در این روزها، بسیار شاهد آن هستیم …

دسته بندی
  • استعداد
  • امید و انگیزش
  • ایده پردازی
  • بازاریابی
  • برندینگ
  • بیزینس کوچینگ
  • پادکست صوتی
  • پرسنال برندینگ
  • تبلیغات
  • توسعه کسب و کار
  • ثروت
  • خلاصه کتاب صوتی
  • داستان
  • دسته‌بندی نشده
  • دولت
  • رادیو یوبان
  • رایگان
  • زندگی دانشگاهی
  • زندگینامه افراد موفق
  • سبک زندگی
  • شعر
  • طراحی
  • فروش
  • فن بیان
  • کسب و کار
  • لایف کوچینگ
  • مدیریت
  • مهارت های فردی
  • موسیقی
  • ویژه
  • یوسف شکیبان
Instagram Telegram Whatsapp Phone-alt

دکتر یوسف شکیبان، اولین بیزنس تراپیست ایران، کسی که قلب کسب‌وکارها را می‌کاود و نبض پیشــرفت را در دستـانش دارد. او بـا دکترای مدیریت و بیش از یک دهه تجربه در خلق و مدیـریت چهار بـرنـد ملـی، نه تنها یک کارآفرین است، بلکه یک شفاگر برای کسب‌ و کارهایی است که در پیچ‌ و خم‌های مشـکلات گرفتار شده‌اند.

دسترسی سریع
  • یوبان
  • آخرین مقالات
  • دوره ها
  • تماس با ما

برای دریافت راهکارهای نوین کسب و کار، ایمیل خود را وارد کنید

logo-samandehi
fani-herfe-ei
fani-herfe-ei

[طراحی وب سایت توسط میلانت]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://youbaan.ir/?p=8256
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.