مقدمه ای بر پرسنال برندینگ
همانطور که یک شخص حرفه ای برای استخدام در یک شرکتِ برند به دنبال ایجاد یک رزومه مناسب هست و چندین دوره آموزشی را نیز تجربه می کند، یک سازمان و یا شرکتی که به دنبال پیشرفت است نیز باید در ابعاد بزرگتر یک رزومه هماهنگ که شامل: تجربه، دوره های آموزشی و … است را بین تمام کارمندان خود اجرا و یا ایجاد کند.
واضح است که پیشرفت و ترقی کارکنان هر شرکتی برای موفقیت آن شرکت مانند یک ستون آهنین عمل می کند و همین امر ضرورت اجرای پرسنال برندینگ را برای تک تک کارکنان مجموعه نشان می دهد.
در اصل حرفه ای شدن تمام کارمندان یک شرکت در ایجاد ارتباط کلامی، زبان بدن، اتیکت رفتاری و … پرسنال برندینگ نام دارد. کلیپ های آموزشی کوتاهی نیز توسط جناب مهندس شکیبان (بنیانگذار آکادمی امید و انگیزش یوبان) در مورد پرسنال برندینگ به صورت تخصصی در عین حال با شیوه ای رسا و ساده در همین وب سایت در قسمت ویدیو پرسنال برندینگ قرار دارند.
پیش نیاز پرسنال برندینگ
از نظر تیم آکادمی امید و انگیرش یوبان پیش نیاز پرسنال برندینگ یک مدیر باتجربه است که خود هم به برندینگ شخصیت عمل کرده و به آن اهمیت دهد و هم اینکه تسلط به این موضوع را داشته باشد و یا یک نفر متخصص در این زمینه را به صورت دائم یا پروژه ای در شرکت استخدام و پرسنال برندِ شرکت را ارتقاء دهد.
یک مدیر، یک وب سایت
شرکت های برتری که پرسنال برندینگ را به مرور زمان به اجرا درآورده اند، یک مدیر با وب سایت شخصی دارند، که مخاطبانِ هدف به سرعت متوجه کیفیت بالای پرسنال برند شخصیتی و همچنین رزمه آن مدیر می شوند.
پرسنال برند آنلاین
در شرکت هایی که تعداد کارکنان آن زیاد است، می توان بر یک بستر رسانه اجتماعی دروسِ پرسنال برندینگ به صورت مدون آپلود و همزمان در کلاسهای حضوری چک و به نتیجه نهایی رسید. در این شیوه سختی کار به دوش تیم مدیریت پرسنال برندینگ است که باید به صورت هفتگی با مدیریت اصلی جهت نیل رسیدن به اهداف و بازار مشتری جلساتی هر چند کوتاه برقرار نمایند. در این خصوص چنانچه سوالاتی دارید تیم آکادمی امید و انگیرش یوبان در خدمت شماست.
دیدگاهتان را بنویسید