جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
youbaan-logo
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
جستجو کردن
Close this search box.
youbaan-logo
[dm-modal]
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی

وبلاگ

نحوه ارائه محصول به مشتری به روش دن لاک

1399/09/20
فروش

برای معرفی و  نحو ارائه محصول نخست باید استراتژی بازاریابی تعیین کنید. مهم نیست چه محصولی ارائه می کنید تا زمانی که راه مناسبی برای فروش آن محصول پیدا نکنید، قطعا در روند فروش پیشرفتی نخواهید کرد. نحوه ارائه محصول یکی از مهم ترین نکاتی است که باید برای فروش بیشتر و بهتر باید به آن توجه کنید.

با توجه به سخنان دن لاک، میلیاردر خود ساخته چینی که مشهور به سلطان فروش کالا های گران بهاست و ثروت بسیاری دارد. می توان دریافت که مردم به خاطر احساساتشان و نه به دلایل منطقی، محصولی را خریداری می کنند.

طبق سخنان او، شما به عنوان یک فروشنده باید به چیزی فکر کنید که مردم آن را خریداری می کنند. شما علاوه بر اینکه ویژگی ها و مزایای محصول را باید مورد بررسی قرار دهید، باید در نظر بگیرید که مردم به چه دلایل احساسی، تصمیم به خرید آن محصول خواهند گرفت.

وقتی مردم به محصول ارائه شده توسط شما “نه” می گویند می تواند سه دلیل داشته باشد. اولین مورد نداشتن پول کافی است. علت دوم می تواند عدم درک او نسب به ارزش محصول باشد. سومین علت این است که آنان ضرورت و فوریتی در خرید آن محصول نمی بینند. که در واقع دو دلیل آخر نشان از مشکل نحوه ارائه محصول است.

در روند بررسی نحوه ارائه محصول به این نکات توجه داشته باشید:

  • شما باید بازار را به خوبی شناسایی کنید.
  • هدف از تولید و عرض آن محصول رامشخص کنید.
  • نیاز های مشتری را بشناسید و بر اساس نیازشان محصول  را به او ارائه دهید.

 در این ویدئو دن لاک درباره این که چگونه بتوانید هرچیزی را به هر کسی بفروشید را می آموزید.

برچسب ها: ترجمه شدهدن لاک [Dan Lok]
قبلی داستان فروشنده تگزاسی
بعدی کلید موفقیت در کار چه چیزی است؟

تردید نکنید، نظر شما برای ما مهم است. لغو پاسخ


احیاء کسب و کار

کسب و کارهایی که روزی مایه افتخار صاحبانشان بودند، اکنون با چالش‌هایی روبرو هستند که گاهی از عهده‌ی حل آن‌ها برنمی‌آیند. این پیرمرد، تنها یکی از آن بسیاری بود که با واقعیت تلخ ورشکستگی دست و پنجه نرم می‌کرد.
او که زمانی مغازه‌ای شلوغ و پررونق داشت، اکنون در سکوت و تنهایی، به دیوارهای خالی مغازه‌اش خیره شده بود. «همه چیز تمام شده…»، زمزمه‌ای که از لابه‌لای نفس‌های سنگین پیرمرد بیرون می‌زد، نشان از دل‌شکستگی عمیقی داشت. و این صحنه‌ای بود که متأسفانه در این روزها، بسیار شاهد آن هستیم …

دسته بندی
  • استعداد
  • امید و انگیزش
  • ایده پردازی
  • بازاریابی
  • برندینگ
  • بیزینس کوچینگ
  • پادکست صوتی
  • پرسنال برندینگ
  • تبلیغات
  • توسعه کسب و کار
  • ثروت
  • خلاصه کتاب صوتی
  • داستان
  • دسته‌بندی نشده
  • دولت
  • رادیو یوبان
  • رایگان
  • زندگی دانشگاهی
  • زندگینامه افراد موفق
  • سبک زندگی
  • شعر
  • طراحی
  • فروش
  • فن بیان
  • کسب و کار
  • لایف کوچینگ
  • مدیریت
  • مهارت های فردی
  • موسیقی
  • ویژه
  • یوسف شکیبان
Instagram Telegram Whatsapp Phone-alt

دکتر یوسف شکیبان، اولین بیزنس تراپیست ایران، کسی که قلب کسب‌وکارها را می‌کاود و نبض پیشــرفت را در دستـانش دارد. او بـا دکترای مدیریت و بیش از یک دهه تجربه در خلق و مدیـریت چهار بـرنـد ملـی، نه تنها یک کارآفرین است، بلکه یک شفاگر برای کسب‌ و کارهایی است که در پیچ‌ و خم‌های مشـکلات گرفتار شده‌اند.

دسترسی سریع
  • یوبان
  • آخرین مقالات
  • دوره ها
  • تماس با ما

برای دریافت راهکارهای نوین کسب و کار، ایمیل خود را وارد کنید

logo-samandehi
fani-herfe-ei
fani-herfe-ei

[طراحی وب سایت توسط میلانت]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://youbaan.ir/?p=7756
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.