جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
youbaan-logo
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
جستجو کردن
Close this search box.
youbaan-logo
[dm-modal]
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی

وبلاگ

چگونه شرکت خود را راه اندازی کنید؟

1399/09/26
توسعه کسب و کار، رایگان

 مصرف‌كنندگان، فرمانروايان واقعي بازارند؛ لذا شما بايد با ارائه كالاها و خدمات پرمزيت آنان را راضي نگهداريد. گام‌‌هاي اساسي راه‌اندازي كسب‌وكار، عبارت است از: تدوين طرحي براي كسب‌ وكار (تعيين خدمت يا محصول و فهرست‌كردن اهداف و مقاصد)؛ تنظيم بودجه‌ براي نخستين سال عمليات كسب و كار، تهيه سرمايه، انتخاب وكيل، نامگذاري شركت، به ثبت رساندن آن، جمع‌آوري اطلاعات پيرامون رقبا و بازار و بهبود مهارت هايي که در حيطه روابط انساني قرارمي‌گيرند.

در راه اندازی شرکت بايد بر شكاف بازاری متمركز شويد كه می توانيد در آن برنده باشيد. يكي از بهترين همكاري‌ها، همكاري يک كاسبكار و يك مخترع يا دانشمند است. بايد در شروع كسب‌وكار جديد، پيرامون رقبا، قيمت‌گذاري، بازاريابي و توزيع، اطلاعات دقيقي جمع‌آوري كنيد. شخصيتي خوب، كه دانش جذب مشتريان و اثرگذاري بر آنان را داشته باشد، سكوي پرتاب براي نيل به فروشي موفق است. مشاوره با يك حسابدار تحصيل‌كرده‌ي خوب و تدوين يك برنامه‌ي مالي شفاف ضروري است. به پنج سال زمان و ده برابر بودجه‌ي اوليه نياز است تا به درآمد زايي برسيد. فلسفه حاكم بر شركت‌هاي موفق نشان‌ دهنده‌ي ضرورت تعهد به كيفيت، خدمات، ارزش و اطمينان‌پذيري است. مطمئن ترين شالوده توليد، كيفيت است؛ پس شما نيز بايد ضمن عرضه بهترين خدمات, مشتري را اصل بدانيد؛ به همه قول‌هاي خود جامه عمل بپوشانيد؛ كسب‌ و كاري كيفيت مدار ايجاد كنيد و در انجام كارهاي كيفي اصرارورزيد و تركيب اين اصول است كه يك مؤسسه موفق را پا برجا نگه مي‌دارد.

چگونه كارمند بگيريد و روابط خود را تنظيم كنيد:

روابط ميان كارفرما و كارمند رابطه‌اي برابر و درست مانند بزرگراهي دو طرفه است و براساس سود مشترك و تقريباً برابر تنظيم مي‌شود. كارمندان خون جاري كسب‌ و كارند. بهترين شكل روابط انساني، ارائه خدمات به طور متقابل است. افرادي را استخدام كنيد كه از خودتان تواناتر باشند. تمام روابط جديد انساني يك‌دوره كوتاه مدت ماه عسل را طي مي‌كنند. اگر در اين دوره كاستي‌ها و انحرافاتي را ديديد بايد بدانيد كه فقط در حال مشاهده نوك يك كوه يخ هستيد. شما بايد با مشورت مشاور بيمه، بيمه‌اي مطمئن با توان بالاي محافظت بخريد. مهم‌ترين دارايي اصلي فرد اعتبار است؛ پس بايد بتوانيد دربارةهكارهايي كه درست انجام نشده‌اند، بي‌رودربايستي سؤال كنيد.

سعي كنيد هرگز يك اشتباه را دوبار تكرار نكنيد. از سويي ديگر، شخصي كه مي‌خواهد كسب‌ و كار بزرگي راه‌ بيندازد، نياز به عدالت دارد.

يك كارآفرين بايد محيط كاري‌اي ايجاد كند كه در آن، امكان رشد و پيشرفت براي افراد وجود داشته باشد. بررسي مواردي چون سابقه كاري، معرفي‌نامه‌ها، و نتايج امتحانات، عموماً‌ در انتخاب كارمندان مفيدند و بر برداشت كلي شما از فرآيند مصاحبه‌ اثر مي‌گذارند. بهتر است با كارمندان جديد قرارداد رسمي ببنديد. هيچ دونفري نمي‌توانند منظور دقيق خود را شفاهاً به هم تفهيم‌نمايند. هرگز بدون توافق مشاور حقوقي خود چيزي امضا نكنيد.(هرقدر هم كه به نظر بي‌خطر بيايد).

برچسب ها: توسعه کسب و کارمحتوای متنی توسعه کسب و کار
قبلی چگونه کسب و کار مناسبی بیابید
بعدی حل خلاقانه مسائل در کسب و کار با اسکمپر

تردید نکنید، نظر شما برای ما مهم است. لغو پاسخ


احیاء کسب و کار

کسب و کارهایی که روزی مایه افتخار صاحبانشان بودند، اکنون با چالش‌هایی روبرو هستند که گاهی از عهده‌ی حل آن‌ها برنمی‌آیند. این پیرمرد، تنها یکی از آن بسیاری بود که با واقعیت تلخ ورشکستگی دست و پنجه نرم می‌کرد.
او که زمانی مغازه‌ای شلوغ و پررونق داشت، اکنون در سکوت و تنهایی، به دیوارهای خالی مغازه‌اش خیره شده بود. «همه چیز تمام شده…»، زمزمه‌ای که از لابه‌لای نفس‌های سنگین پیرمرد بیرون می‌زد، نشان از دل‌شکستگی عمیقی داشت. و این صحنه‌ای بود که متأسفانه در این روزها، بسیار شاهد آن هستیم …

دسته بندی
  • استعداد
  • امید و انگیزش
  • ایده پردازی
  • بازاریابی
  • برندینگ
  • بیزینس کوچینگ
  • پادکست صوتی
  • پرسنال برندینگ
  • تبلیغات
  • توسعه کسب و کار
  • ثروت
  • خلاصه کتاب صوتی
  • داستان
  • دسته‌بندی نشده
  • دولت
  • رادیو یوبان
  • رایگان
  • زندگی دانشگاهی
  • زندگینامه افراد موفق
  • سبک زندگی
  • شعر
  • طراحی
  • فروش
  • فن بیان
  • کسب و کار
  • لایف کوچینگ
  • مدیریت
  • مهارت های فردی
  • موسیقی
  • ویژه
  • یوسف شکیبان
Instagram Telegram Whatsapp Phone-alt

دکتر یوسف شکیبان، اولین بیزنس تراپیست ایران، کسی که قلب کسب‌وکارها را می‌کاود و نبض پیشــرفت را در دستـانش دارد. او بـا دکترای مدیریت و بیش از یک دهه تجربه در خلق و مدیـریت چهار بـرنـد ملـی، نه تنها یک کارآفرین است، بلکه یک شفاگر برای کسب‌ و کارهایی است که در پیچ‌ و خم‌های مشـکلات گرفتار شده‌اند.

دسترسی سریع
  • یوبان
  • آخرین مقالات
  • دوره ها
  • تماس با ما

برای دریافت راهکارهای نوین کسب و کار، ایمیل خود را وارد کنید

logo-samandehi
fani-herfe-ei
fani-herfe-ei

[طراحی وب سایت توسط میلانت]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://youbaan.ir/?p=8301
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.