چگونه یک ارائه فروش آماده کنیم؟
فاصله اعتماد کردن و اعتماد نکردن مشتری شما به یک تار مو وابسته است. شما باید بسیار محتاط باشید و برای هر شرایط و سوالی آماده باشید. شما باید از قبل بدانید نیاز مشتری شما چیست و ارائه خودتان را دقیقا مطابق با آن آماده کنید تا به او القا کنید که بهترین محصول برای نیاز او محصول شماست.
کیفیت ارائه فروش شما اغلب تعیین می کند که مشتری تان از شما خرید می کند یا یکی از رقبای تان. با این حال، اکثر سخنرانی ها فاقد مهارت ارائه هستند و به ندرت آنقدر جذاب هستند که بتوانند شخص دیگر را برای تصمیم گیری در خرید ترغیب کنند. یکی از رایج ترین اشتباهاتی که مردم مرتکب می شوند، استفاده از ارائه عمومی است. آنها در هر ارائه همان حرف های تکراری را می زنند و امیدوارند که چیزی در ارائه آنها مورد توجه مشتری احتمالی قرار گیرد. تاجران امروزه بیش از حد مشغول گوش دادن به بحث های طولانی هستند. این را بدانید که نکات اصلی ارائه شما چیست و بیاموزید که چگونه سریع و موثر آنها را بیان کنید.
برایان تریسی، از بزرگترین سخنرانان و فروشندگان جهان در این ویدیو مهمترین نکات برای آماده کردن یک ارائه قوی را توضیح میدهد. با یوبان، اولین آکادمی امید و انگیزش در ایران همراه باشید.
دیدگاهتان را بنویسید