کتاب “این است بازاریابی” نوشته ست گادین بیان می کند که اگر یاد نگیرید دیده شوید، دیده نمی شوید. ست گادین بیش از ۳۰ سال از عمر خود را در راه اندازی و هدایت کسب و کارها گذرانده است. او قطعاً دید بازتر، به روزتر و درست تری را ارائه خواهد داد. او همچنین عصاره درک خود را از مفهوم بازاریابی، با زبانی گویا و بسیار بی تکلف و خودمانی با خوانندگانش در میان می گذارد. او بیش از ۱۸ کتاب پرفروش و مورد تحسین منتقدان با مضامین جنبه های مختلف بازاریابی، تبلیغات و رهبری سازمان به رشته تحریر درآورده است. بیشتر این کتاب ها به بیش از ۳۵ زبان زنده دنیا ترجمه شده اند. محتوای کتاب “این است بازاریابی” بسیار دوستانه و در عین حال مملو از نکات کلیدی و کاملاً به روز است. این سبک گفتاری از ویژگی های خاص نوشته های ست گادین می باشد.
گستره کاربران کتاب این است بازاریابی
این یوبوک می تواند برای افراد زیادی مفید باشد. این کتاب برای کارشناسان بازاریابی که به دنبال ایدههای جدیدی برای الهام گرفتن هستند مناسب است. برای کسانی که به بازاریابی با دیده شک و تردید مینگرند و منتظرند یک نفر آنها را متقاعد کند تا از این نظم پیروی کنند نیز میتواند مفید باشد. همچنین این کتاب برای بازاریابهایی که میخواهند از خود در برابر رقبایشان محافظت کنند، مناسب است. کتابِ “این است بازاریابی” در سال 2018 با یک مقدمه بحثبرانگیز و جنجالی شروع شد. در این چند دهه چشمانداز بازاریابی دستخوش تغییر و تحولات فراوانی شده. این درحالی است که ما نتوانستهایم طرز تفکر خودمان را متناسب با این تغییرات، تغییر داده و بهروز شویم. در مدل ذهنی ما، هنوز هم تبلیغات قلب تپنده بازاریابی است. چنین فرضیهای در عصر اینترنت بههیچوجه منطقی و معقول نیست و باید به دنبال یک فلسفه جدید بود. خلاصه کتابی صوتی این است بازاریابی را در یوبوک گوش دهید.
گوینده: لیلا ولی پور
دیدگاهتان را بنویسید