کتاب مُسری، راهکارهای بازاریابی ویروسی هست که جونا برگر آن را به رشته تحریر درآورده است. و این موضوع حکایت پوست اندازی بازاریابی در اقتصاد فوق رقابتی اینروزها می باشد. مُسری جز آن کتاب ها می باشد که خیلی زود معروف شدهاند. همچنین به لیست پرفروش های رسانه های مشهور راه پیدا کرده اند. این کتاب خیلی زود، سرِ زبان افراد افتاد. افرادی که از بازاریابی، رونق واقعی کسب و کار را در دنیای رقابتی امروز می خواهند.
کتاب مُسری از مطلبی در کسب و کار حرف می زند که رسیدن به آن نهایت آرزوی هر کارآفرینی می باشد. همچنین قدم به قدم نشان می دهد که چگونه می توان نامحسوس به ذهن و زبان مردم وارد شد. و اینکه می توان پیام خود را در مقیاس بسیار بالا، آن هم با زحمت کم، گسترش داد.
روش گسترش ایده و محصولات با سرعت زیاد
اگر ایده ها و محصولات متفاوت باشند می توانند جهانی شوند. نکته ی مهم اینکه ما باید بدانیم چه چیزی باعث محبوبیت زیاد یک محصول یا ایده می شود. جونا برگر نویسنده کتاب مُسری تاکید دارد با دنبال کردن فرمول STEPPS می توان محصول یا ایده خود را مُسری کرد. روش STEPPS از منابع اجتماعی ، محرک ها، احساسات، مردم، ارزش کاربردی و روایات تشکیل شده است.
ایده، رفتار یا محصول مُسری یعنی اینکه تعداد زیادی از مردم آن را به پرداخت یا دریافت مبلغی با دیگران به اشتراک بگذارند. باید محصول با ارزش شما برای عموم قابل دیدن باشد و در آخر روایت جذاب و قانع کننده ای برای آن به وجود بیاورید. پس اگر تا الان به هر دلیلی موفق به خواندن این کتاب نشده اید، یوبوک این کتاب پرمحتوا را به صورت خلاصه کتاب صوتی در اختیار شما قرار می دهد. با یوبوک همراه باشید.
گوینده: لیلا ولی پور
دیدگاهتان را بنویسید