برای معرفی و  نحو ارائه محصول نخست باید استراتژی بازاریابی تعیین کنید. مهم نیست چه محصولی ارائه می کنید تا زمانی که راه مناسبی برای فروش آن محصول پیدا نکنید، قطعا در روند فروش پیشرفتی نخواهید کرد. نحوه ارائه محصول یکی از مهم ترین نکاتی است که باید برای فروش بیشتر و بهتر باید به آن توجه کنید.

با توجه به سخنان دن لاک، میلیاردر خود ساخته چینی که مشهور به سلطان فروش کالا های گران بهاست و ثروت بسیاری دارد. می توان دریافت که مردم به خاطر احساساتشان و نه به دلایل منطقی، محصولی را خریداری می کنند.

طبق سخنان او، شما به عنوان یک فروشنده باید به چیزی فکر کنید که مردم آن را خریداری می کنند. شما علاوه بر اینکه ویژگی ها و مزایای محصول را باید مورد بررسی قرار دهید، باید در نظر بگیرید که مردم به چه دلایل احساسی، تصمیم به خرید آن محصول خواهند گرفت.

وقتی مردم به محصول ارائه شده توسط شما “نه” می گویند می تواند سه دلیل داشته باشد. اولین مورد نداشتن پول کافی است. علت دوم می تواند عدم درک او نسب به ارزش محصول باشد. سومین علت این است که آنان ضرورت و فوریتی در خرید آن محصول نمی بینند. که در واقع دو دلیل آخر نشان از مشکل نحوه ارائه محصول است.

در روند بررسی نحوه ارائه محصول به این نکات توجه داشته باشید:

نحوه ارائه محصول, یوبان
  • شما باید بازار را به خوبی شناسایی کنید.
  • هدف از تولید و عرض آن محصول رامشخص کنید.
  • نیاز های مشتری را بشناسید و بر اساس نیازشان محصول  را به او ارائه دهید.

 در این ویدئو دن لاک درباره این که چگونه بتوانید هرچیزی را به هر کسی بفروشید را می آموزید.

اشتراک گذاری

پاسخ دادن