جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
youbaan-logo
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
جستجو کردن
Close this search box.
youbaan-logo
[dm-modal]
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی

وبلاگ

101 فرمان برای فروش موفق – قسمت اول

1399/09/22
رایگان، فروش

1. نیاز واقعی مشتری را سریعا شناسایی کنید.
2. به مشتریان بالقوه همیشه با این دید نزدیک بشوید که به آنها خواهید فروخت.
3. همیشه به توصیه دیگران درباره سرووضع و نحوه حضورتان گوش کنید.
4. اگر می خواهید دیگران به حرفتان اعتماد پیدا کنند اعتماد به نفس داشته باشید.
5. سخنان خود را ضبط و اشکالات آن را برطرف کنید.
6. مطالعه و شرکت دوره های آموزشی را با قصد کسب اهداف خاص کمی انجام دهید.
7. مطالعه و مهارت هایی را که فرا می گیرید مرتبا مرور و تمرین کنید.
8. توصیه های ارائه شده به کار ببندید و ببینید آیا در مورد شما نیز کاربرد دارند یا خیر.
9. درباره مطالبی که یاد می گیرید. با دیگران صحبت کنید. این کار یا د آوری مطالب را راحت تر می کند.
10. ببینید در چه مواردی از کاغذ استفاده می کنید و موارد زائد را حذف کنید.
11. برای انجام کارهای عقب افتاده از صبح های زود و ساعات اولیه کار استفاده کنید.
12. برای روزها روزانه، برای ماه ها ماهانه و برای سال ها سالانه برنامه ریزی کنید.
13. به منظور جلوگیری از ملاقات های غیر ضروری حضوری برای تماس گرفتن با افراد از تلفن دور نگار یا پست الکترونیکی استفاده کنید.
14. وب سایت را مفید و قابل استفاده طراحی کنید .
15. به اظهار نظرهایی که در مورد وب سایت میشود سریعا رسیدگی کنید.
16. از پست الکترونیکی فقط برای مصارف کاری استفاده کنید نه برای مصارف شخصی.
17. به مشتری به چشم یک دوست نگاه کنید نه به چشم دشمن.
18. هرگاه به مشتری قولی دادید به آن عمل کنید.
19. سعی کنید نیاز واقعی مشتریان راپیدا وآنها را برآورده کنید.
20. ممکن است چیزهایی که برای مشتری الویت دارد با آنچه شما انتظار داشتید. تفاوت داشته باشید.
21. به مشتریان جدید وفعلی به عنوان یک میزان توجه کنید.
22. با هدفمند کردن تلاش های خود در وقت و نیروی خود صرفه جویی کنید.
23. برای شناسایی تصمیم گیرندگان اصلی وقت صرف کنید.
24. برای پیدا کردن بهترین فرصت فروش با مشتری همکاری نزدیک داشته باشید.
25. ازبهترن منبع یعنی خود مشتریان درباره آنها تحقیق کنید.
26. به مشتری به چشم ارزشمندترین سرمایه کسب و کار خود نگاه کنید.
27. بر روی مزایایی که شرکت شما ارائه می نماید تمرکز کنید.
28. روش کارتان را با روش کار مشتری وفق دهید.
29. از مکث هایی که در حین مذاکره پیش می آید نترسید و از آنها برای تمرکز استفاده کنید.
30. به یاد داشته باشید که خشونت طرف مقابل به خاطر شخص شما نیست.
31. از اظهار نظر درباره اینکه جلسه چگونه پیش رفته است خودداری کنید.
32. مشتریان را تشویق کنید تا هدف خود را فاش کنند.
33. در پایان جلسه نظر مشتری را جویا شوید.
34. با آزمایش خود کارایی خدماتی را که ارائه می دهید ارزیابی کنید.
35. عکس العمل مشتری را زیر نظر بگیرید و چنانچه مطلوب نبود فورا اقدام کنید.
36. هنگامی که مشتری شکایت می کند فرض را بر این بگذارید که حق با اوست.
37. برای راضی نگهداشتن و حفظ مشتریان همواره خدمات خود را با استاندارد بالا ارائه کنید.
38. عادت کنید که پس از هر فروش به مشتری خود زنگ بزنید و ببینید آیا رضایت او جلب شده است یا خیر؟
39. از موسسات معروف تحقیقاتی بخواهید تا میزان رضایت مشتریان را اندازه گیری کنند.
40. برای ارزیابی نتیجه تحقیقات از مشتریان نمونه سوال کنید.
41. خوب بودن کافی نیست تنها عالی بودن است که شما را پیش می برد.
42. لحظه ای تامل کرده و از دید مشتری نگاه کنید که شرکت شما چگونه تماس های تلفنی را پاسخ می دهد.
43. راه بردی که برای فروش تدوین می کنید. باید برای همه منطقی باشد.
44. برای تقویت راه برد فروش ببینید نظر عموم درباره علامت تجاری شما چیست و اینکه دربازار از چه موقعیتی برخوردار هستید.
45. ببینید کدام پیشنهاد مشتری را بیشتر به وجد می آورد.
46. داستانی درست کنید که بتواند علاقه مشتریان را جلب کند.
47. روی شیوه جلب توجه به وسیله نامه کار کنید.
48. همه ویژگیهای جالب را در برنامه زکر نکنید و تعدادی را برای برنده شدن در مذاکره حضوری ذخیره نگهدارید.
49. از دقایق اول گفتگو با مشتری بیشترین استفاده راکنید.
50. از خودتان سوال کنید «چرا محصول من منحصر به فرد است؟»وبعد از پاسخ آن استفاده کنید.

برچسب ها: فروشمحتوای متنی فروش
قبلی راه کار هایی برای موفقیت در فروشندگی
بعدی نقش پرسنال برندینگ در موفقیت از دیدگاه برایان تریسی

تردید نکنید، نظر شما برای ما مهم است. لغو پاسخ


احیاء کسب و کار

کسب و کارهایی که روزی مایه افتخار صاحبانشان بودند، اکنون با چالش‌هایی روبرو هستند که گاهی از عهده‌ی حل آن‌ها برنمی‌آیند. این پیرمرد، تنها یکی از آن بسیاری بود که با واقعیت تلخ ورشکستگی دست و پنجه نرم می‌کرد.
او که زمانی مغازه‌ای شلوغ و پررونق داشت، اکنون در سکوت و تنهایی، به دیوارهای خالی مغازه‌اش خیره شده بود. «همه چیز تمام شده…»، زمزمه‌ای که از لابه‌لای نفس‌های سنگین پیرمرد بیرون می‌زد، نشان از دل‌شکستگی عمیقی داشت. و این صحنه‌ای بود که متأسفانه در این روزها، بسیار شاهد آن هستیم …

دسته بندی
  • استعداد
  • امید و انگیزش
  • ایده پردازی
  • بازاریابی
  • برندینگ
  • بیزینس کوچینگ
  • پادکست صوتی
  • پرسنال برندینگ
  • تبلیغات
  • توسعه کسب و کار
  • ثروت
  • خلاصه کتاب صوتی
  • داستان
  • دسته‌بندی نشده
  • دولت
  • رادیو یوبان
  • رایگان
  • زندگی دانشگاهی
  • زندگینامه افراد موفق
  • سبک زندگی
  • شعر
  • طراحی
  • فروش
  • فن بیان
  • کسب و کار
  • لایف کوچینگ
  • مدیریت
  • مهارت های فردی
  • موسیقی
  • ویژه
  • یوسف شکیبان
Instagram Telegram Whatsapp Phone-alt

دکتر یوسف شکیبان، اولین بیزنس تراپیست ایران، کسی که قلب کسب‌وکارها را می‌کاود و نبض پیشــرفت را در دستـانش دارد. او بـا دکترای مدیریت و بیش از یک دهه تجربه در خلق و مدیـریت چهار بـرنـد ملـی، نه تنها یک کارآفرین است، بلکه یک شفاگر برای کسب‌ و کارهایی است که در پیچ‌ و خم‌های مشـکلات گرفتار شده‌اند.

دسترسی سریع
  • یوبان
  • آخرین مقالات
  • دوره ها
  • تماس با ما

برای دریافت راهکارهای نوین کسب و کار، ایمیل خود را وارد کنید

logo-samandehi
fani-herfe-ei
fani-herfe-ei

[طراحی وب سایت توسط میلانت]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://youbaan.ir/?p=7815
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.