جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
youbaan-logo
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی
جستجو کردن
Close this search box.
youbaan-logo
[dm-modal]
  • خانه
  • بیزینس تراپی
  • درخواست مشاوره
  • دوره ها
  • مقالات
  • رادیو یوبان
  • آشنایی با یوبان
    • دکتر شکیبان
    • تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • فرصت های شغلی

وبلاگ

بازاریابی و فروش در کسب و کار

1399/09/25
توسعه کسب و کار، رایگان

شما باید تمام عناصر بازاریابی قوی را بیاموزید. اگر توصیه های این مقاله را دنبال كنید، یك بازاریاب ماهر خواهید شد و شركتی موفق بنا خواهید كرد. اساس برنامه بازاریابی شما باید آموزش دادن به مشتری باشد. هزاران مقاله جالب و هزاران كتاب وجود دارند كه به عنوان راهنماهای اصلی می‌توان به نحوی تأثیرگذار از آنها استفاده كرد. به«مشتریان» از طریق خبرنامه ها، بولتن‌ های فنی، مقالات مندرج در روزنامه ها، مجلات، یا سمینارها نشان دهیدكه هدف اصلی شما كمك به بهبود «سلامت»، «سود» یا «شادی» آنها به طریق ممكن است. وقتی مشتریان باور كنند كه انگیزه شما رفع نیازهای آنان است و نه پركردن جیب خودتان، به طور خودكار فروشنده محبوب آنها می شوید. هدف از تمام كارهایی كه در بازاریابی، تبلیغات و فروش انجام می دهید، باید بیان این مطلب باشد كه شما به چه طریقی به مشتریان خود سود خواهید رساند .

چگونه بازاريابی كنيد

سعی كنید تمام كتاب های تبلیغاتی لازم را كه می توانید در حین نوشتن آگهی به آنها مراجعه كنید، در دسترس داشته باشید. انتخاب محل مناسب برای كسب و كار شاید مهم ترین گام در كسب و كار باشد. برای شركت خود به دنبال نامی عالی باشید كه نشان دهنده كسب و كارتان باشد. هدف بنیادین هر نوع تبلیغاتی جا انداختن كسب و كار شما در ذهن مشتری است. بازاریابی خوب به معنای كارمندانی مؤدب است و نه گروهی آدامس به دهان كه دائم از خود تعریف می كنند و از كمیِ وقتِ استراحت می نالند. هر كسب و كاری تنها یك دلیل برای بقا دارد و آن هم انجام كاری به موقع برای مشتریان است. برای موفقیت به تجربه و تلاش بسیار نیاز دارید و نقطه آغاز تمام موفقیت ها، خواست و اراده ی فرد است .

چگونگی فروش در شغل

سه روش برای رشد یك كسب و كار وجود دارد:

1) جذب مشتریان جدید

2) افزایش میزان سفارش های مشتریان

3) افزایش دفعات سفارش مشتریان.

مشتریان كنونی شما بهترین مشتریان آتی شما هستند. بازاریابی نیز باید نیروی برانگیزاننده شما باشد . بازاریابان می پرسند مشتری چه می خواهد ؟ مشتری چه انتظاری دارد ؟ شرایطی كه ما باید مهیا كنیم تا مشتری تمایل به معامله پیدا كند چیست؟

 مشخصات يك فروشنده خوب عبارت است از:

1) توانايي هماهنگ شدن با ديگران 2) سختكوشي 3) توانايي فكركردن در ابعاد بزرگ. ارائه يك استراتژي بازاريابي نوين و يافتن راهي تازه براي دستيابي به مشتريان, شيوه هايي هستند كه بايد مد نظر قرار دهيد.

برچسب ها: توسعه کسب و کارمحتوای متنی توسعه کسب و کار
قبلی معرفی برندینگ و کلید موفقیت در آن
بعدی آنچه پس از موفقيت در شغل نبايد انجام دهيد

تردید نکنید، نظر شما برای ما مهم است. لغو پاسخ


احیاء کسب و کار

کسب و کارهایی که روزی مایه افتخار صاحبانشان بودند، اکنون با چالش‌هایی روبرو هستند که گاهی از عهده‌ی حل آن‌ها برنمی‌آیند. این پیرمرد، تنها یکی از آن بسیاری بود که با واقعیت تلخ ورشکستگی دست و پنجه نرم می‌کرد.
او که زمانی مغازه‌ای شلوغ و پررونق داشت، اکنون در سکوت و تنهایی، به دیوارهای خالی مغازه‌اش خیره شده بود. «همه چیز تمام شده…»، زمزمه‌ای که از لابه‌لای نفس‌های سنگین پیرمرد بیرون می‌زد، نشان از دل‌شکستگی عمیقی داشت. و این صحنه‌ای بود که متأسفانه در این روزها، بسیار شاهد آن هستیم …

دسته بندی
  • استعداد
  • امید و انگیزش
  • ایده پردازی
  • بازاریابی
  • برندینگ
  • بیزینس کوچینگ
  • پادکست صوتی
  • پرسنال برندینگ
  • تبلیغات
  • توسعه کسب و کار
  • ثروت
  • خلاصه کتاب صوتی
  • داستان
  • دسته‌بندی نشده
  • دولت
  • رادیو یوبان
  • رایگان
  • زندگی دانشگاهی
  • زندگینامه افراد موفق
  • سبک زندگی
  • شعر
  • طراحی
  • فروش
  • فن بیان
  • کسب و کار
  • لایف کوچینگ
  • مدیریت
  • مهارت های فردی
  • موسیقی
  • ویژه
  • یوسف شکیبان
Instagram Telegram Whatsapp Phone-alt

دکتر یوسف شکیبان، اولین بیزنس تراپیست ایران، کسی که قلب کسب‌وکارها را می‌کاود و نبض پیشــرفت را در دستـانش دارد. او بـا دکترای مدیریت و بیش از یک دهه تجربه در خلق و مدیـریت چهار بـرنـد ملـی، نه تنها یک کارآفرین است، بلکه یک شفاگر برای کسب‌ و کارهایی است که در پیچ‌ و خم‌های مشـکلات گرفتار شده‌اند.

دسترسی سریع
  • یوبان
  • آخرین مقالات
  • دوره ها
  • تماس با ما

برای دریافت راهکارهای نوین کسب و کار، ایمیل خود را وارد کنید

logo-samandehi
fani-herfe-ei
fani-herfe-ei

[طراحی وب سایت توسط میلانت]

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://youbaan.ir/?p=8263
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.