جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • دوره ها
  • کتاب صوتی
  • رادیو یوبان
  • یوسف شکیبان
  • درخواست مشاوره
  • آشنایی با یوبان
    • بنیانگذار آکادمی یوبان
    • درباره تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • همکاری با ما

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
  • 09937825694
  • info@youbaan.ir
youbaan-logo
  • خانه
  • دوره ها
  • کتاب صوتی
  • رادیو یوبان
  • یوسف شکیبان
  • درخواست مشاوره
  • آشنایی با یوبان
    • بنیانگذار آکادمی یوبان
    • درباره تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • همکاری با ما
جستجو کردن
Close this search box.
ورود / ثبت نام
youbaan-logo
ورود / ثبت نام
  • خانه
  • دوره ها
  • کتاب صوتی
  • رادیو یوبان
  • یوسف شکیبان
  • درخواست مشاوره
  • آشنایی با یوبان
    • بنیانگذار آکادمی یوبان
    • درباره تیم یوبان
    • تماس با یوبان
    • همکاری با ما

وبلاگ

دکتر یوسف شکیبان > بلاگ > بیزینس کوچینگ > توسعه کسب و کار > بازاریابی و فروش در کسب و کار

بازاریابی و فروش در کسب و کار

2020/12/15
توسعه کسب و کار، رایگان
کسب-و-کار-6
زمان مطالعه: 2 دقیقه

شما باید تمام عناصر بازاریابی قوی را بیاموزید. اگر توصیه های این مقاله را دنبال كنید، یك بازاریاب ماهر خواهید شد و شركتی موفق بنا خواهید كرد. اساس برنامه بازاریابی شما باید آموزش دادن به مشتری باشد. هزاران مقاله جالب و هزاران كتاب وجود دارند كه به عنوان راهنماهای اصلی می‌توان به نحوی تأثیرگذار از آنها استفاده كرد. به«مشتریان» از طریق خبرنامه ها، بولتن‌ های فنی، مقالات مندرج در روزنامه ها، مجلات، یا سمینارها نشان دهیدكه هدف اصلی شما كمك به بهبود «سلامت»، «سود» یا «شادی» آنها به طریق ممكن است. وقتی مشتریان باور كنند كه انگیزه شما رفع نیازهای آنان است و نه پركردن جیب خودتان، به طور خودكار فروشنده محبوب آنها می شوید. هدف از تمام كارهایی كه در بازاریابی، تبلیغات و فروش انجام می دهید، باید بیان این مطلب باشد كه شما به چه طریقی به مشتریان خود سود خواهید رساند .

چگونه بازاريابی كنيد

سعی كنید تمام كتاب های تبلیغاتی لازم را كه می توانید در حین نوشتن آگهی به آنها مراجعه كنید، در دسترس داشته باشید. انتخاب محل مناسب برای كسب و كار شاید مهم ترین گام در كسب و كار باشد. برای شركت خود به دنبال نامی عالی باشید كه نشان دهنده كسب و كارتان باشد. هدف بنیادین هر نوع تبلیغاتی جا انداختن كسب و كار شما در ذهن مشتری است. بازاریابی خوب به معنای كارمندانی مؤدب است و نه گروهی آدامس به دهان كه دائم از خود تعریف می كنند و از كمیِ وقتِ استراحت می نالند. هر كسب و كاری تنها یك دلیل برای بقا دارد و آن هم انجام كاری به موقع برای مشتریان است. برای موفقیت به تجربه و تلاش بسیار نیاز دارید و نقطه آغاز تمام موفقیت ها، خواست و اراده ی فرد است .

چگونگی فروش در شغل

سه روش برای رشد یك كسب و كار وجود دارد:

1) جذب مشتریان جدید

2) افزایش میزان سفارش های مشتریان

3) افزایش دفعات سفارش مشتریان.

مشتریان كنونی شما بهترین مشتریان آتی شما هستند. بازاریابی نیز باید نیروی برانگیزاننده شما باشد . بازاریابان می پرسند مشتری چه می خواهد ؟ مشتری چه انتظاری دارد ؟ شرایطی كه ما باید مهیا كنیم تا مشتری تمایل به معامله پیدا كند چیست؟

 مشخصات يك فروشنده خوب عبارت است از:

1) توانايي هماهنگ شدن با ديگران 2) سختكوشي 3) توانايي فكركردن در ابعاد بزرگ. ارائه يك استراتژي بازاريابي نوين و يافتن راهي تازه براي دستيابي به مشتريان, شيوه هايي هستند كه بايد مد نظر قرار دهيد.

برچسب ها: توسعه کسب و کارمحتوای متنی توسعه کسب و کار
قبلی معرفی برندینگ و کلید موفقیت در آن
بعدی آنچه پس از موفقيت در شغل نبايد انجام دهيد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو
جستجو برای:
حرفی با شما

امید نیروی محرکه و بیداری قدرت درون شماست. بدون امید، هیچ اثری پدید نمی آید. امید، کلید منبع عظیم انرژی درونی هر انسانی ست و از آنجائیکه وجود مقدس هر انسانی، شایستگی رشد، کشف و به فعلیت رساندن نیروی شگفت انگیز درونی خویش را دارد، ما به رسالت خودمان که دمیدن امید و ایجاد انگیزش در زندگی انسان هاست افتخار کرده و در این راستا هرچه در توان داریم، در طبق اخلاص تقدیم حضور ارزشمندتان می کنیم. باشد که در این مسیر باهم افزایی قدرت یکدیگر، اثرات شگرفی در زندگی انسان های بیشتری پدید آوریم. دستتان را برای همدلی و همکاری به گرمی می فشاریم.  تیم یوبان

تماس با ما

برای تماس با ما در صورت داشتن هرگونه مشکل، انتقاد و پیشنهاد می توانید از طریق راه های زیر با ما در تماس باشید.

Telegram :  @youbaansupport

WhatsApp: 09937825694

E-Mail: info@youbaan.ir

youbaan-logo
Instagram Telegram Whatsapp Youtube

یوسف شکیبان ، مَستر کسب‌وکار و متخصص هک رشد، بنیانگذار موسس آموزشگاه آزاد یوبان با مجوز سازمان فنی‌حرفه‌ای و تاکنون مدیریت فنی و مشاوره بسیاری از پروژه های اثربخش تبلیغاتی را بر عهده داشته است. نگرش ویژه وی در ارتباطات تصویری و تبلیغات باعث شد تا بسیاری از شرکتهای معتبر از دیدگاه های وی در کمپین های تبلیغاتی و استراتژی های بازاریابی خود استفاده نموده و خود را به عنوان موفق ترین برند های صنعت به جامعه و مخاطبان هدف خود معرفی نمایند.

  • شماره تماس : 5694 782 0993
  • ایمیل : support@youbaan.ir
دسترسی سریع
  • خانه
  • آخرین مقالات
  • دوره ها
  • تماس با ما
دریافت ایمیل جدیدترین محتوای کسب و کار

لینک تأیید عضویت از طریق ایمیل برای شما ارسال شد.

logo-samandehi
اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
ارسال به ایمیل
https://youbaan.ir/?p=8263
طراحی شده با    
مرورگر شما از HTML5 پشتیبانی نمی کند.

سوالی دارید؟ از ما بپرسید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

youbaan-logo
  • 5694 782 0993
  • info@youbaan.ir