چگونه كسب و كار جديد خود را مديريت كنيد
هر چه شغل شما رشد كند و كارمندان بیشتری استخدام كنید، لازم خواهد شد كه روش های مدیریتی را بشناسید تا عملكرد بی نقص شما را تضمین كنند. در كسب و كار تازه، شما موتور اصلی و بنیادی كیفیت هستید. مهم ترین نكته ی قابل ملاحظه برای شما و كارمندان, حذر از اشتباهات است.
پیشاپیش برای هیچ چیز پول نپردازید و قبل از پرداخت وجه، كالاها را تحویل بگیرید و الزاماً تصمیمات اساسی در خصوص اهداف و خط مشی های شركت را خود اتخاذ كنید. از خود بپرسید آیا تصمیمات را برای افزایش منافع خود می گیرید یا برای مهم جلوه دادن خود .تصمیمات خود را تنها بر پایه ی ملاحظات كاری اتخاذ كنید. پیام شركت شما باید حاكی از این باشد كه شما كاملاً به اصول اخلاقی پایبندید و بیشترین اهمیت را به منافع مشتریان می دهید.
كارمندان شما بايد بارها و بارها آموزش ببينند و افرادي را که عملكرد عالي دارند, تحسين و تشويق كنيد . هرگز فرصت صحبت كردن با يك مشتري را از دست ندهيد . مديريت به معناي اجراي موثر نوآوري ها، دستورات و تصميمات موسس شركت است. كاركرد مديريتي از كاركرد كارآفريني جدا است و يكي دانستن كارآفريني با مديريت اشتباهي جدی است.
كاركرد مديريت هميشه تحت فرمان كاركرد كارآفريني است. نخستين كليد مديريت خوب شركت كسب اطلاعات دقيق است. «کوک»: مي گويد: او پيوسته از مديران خود مي پرسد”توقع دارند دستمزدشان چقدر باشد و مبلغي را كه درخواست مي كنند به آنان ميپردازد. او اضافه مي كند : شما نميتوانيد بازندگان را برنده كنيد؛ هويت شخصيت هاي بي ثبات را تغيير دهيد، كم كاران را پركار كنيد، يا به دروغگويان و كلاهبرداران شخصيت بخشيد پس تنها يكبار سعي خود را بكنيد. اگر مي خواهيد سريعاً پيشرفت كنيد بايد آنچه را در اينجا توضيح داده شده بارها و بارها بخوانيد و متحقق كنيد.
دیدگاهتان را بنویسید