کلید موفقیت در کار چه چیزی است؟
قبل از شروع هر کاری باید از خودتان سوال کنید که آیا از انجام این کار لذت می برید؟ داشتن اشتیاق در کسب و کار، کلید موفقیت در کار است. دومین نکته ای که کلید موفقیت در کار محسوب می شود داشتن اعتماد به نفس و وجود نظم در انجام کارهایتان می باشد. طراحی یک برنامه ریزی دقیق، تحقیق برای آشنایی با کسب و کار مورد نظرتان و استفاده از تجربیات افرادی که در این زمینه فعالیت داشته اند. استخدام افراد مناسب از دیگر موارد مهم برای موفقیت در کار می باشند.
طبق سخنان جان کالی که از استادان مطرح کسب و کار محسوب می شود می توان دریافت که:
فروش موفقیت آمیز در کسب و کار یک فرآیند است. اگر از مهارت کافی برخوردار باشید در فروش و توسعه کارتان بسیار موثر خواهد بود. مدیر اجرایی باید بتواند فرصت هایی را که برای تجارت پیش می آید و ممکن است در بازارهای دیگر وجود داشته باشد را ببیند.
فروش و انجام معاملات با مشتری که شما را می شناسد و به شما اعتماد دارد، زمان لازم دارد. همچنین شما باید چشم انداز وضعیت فعلی کسب وکار خود را داشته باشید و درباره آن فکر کنید. شما باید ایده روشنی از فرصتهای جدید، محصول و خدمات جدید، فرصتهای جدید در توسعه بازار داشته باشید. خود شما بهتر از هر شخص دیگری میتوانید کلید موفقیت در کار را پیدا کنید.
شما باید محصولات و خدمات خود را در بازار بشناسید. باید بدانید که چگونه در جلسات برنده شوید. چگونه مذاکره کنید. باید بتوانید در این مذاکره صرفه جویی کنید. هزینه ها را بدست آورید تا در انتها بهترین معامله را بدست آورید.
در این ویدیو جان کالی از از استادان مطرح کسب و کار، به بررسی راه های موفقیت در توسعه کسب و کار میپردازد.
دیدگاهتان را بنویسید